RikkeTik sfeerimpressies en aanwinsten

Zo, op naar Houten! Post hier je aanwinsten en sfeerimpressies!

8 likes

Helaas kan ik niet komen vandaag. Als iemand een mooie Rolex GMT-Master 1675, 16750, 16700 toevallig tegen komt en wat foto’s kan maken, ik hoor het graag!

:thinking:

1 like

Onderweg!

1 like

Deze bekeken, toch maar niet gedaan, had service nodig en een nieuwe kroon… en dat schijnt bij deze Lemania’s geen sinecure te zijn

6 likes

Deze Ferrari GP bekeken, 38mm en draagt ook als 38mm.
Wie weet nog weleens wat, mooi nineties dingetje!

1 like

Bulova worldtimer 1970

33 likes

En deze gekocht!
Ik wilde graag een blauwe variant, maar daar was er geen van te vinden!
Tissot PR 516 Sonorous alarm klokjemet een A. Schild AS 1931 erin. Net zoals mijn Tissot PR 516 uit begin jaren 70, en ook hier de kunststof bezel nog in prachtige staat!
Straks even glaasje polijsten en de kast poetsen!

20 likes

20 likes


Vond deze toch wel erg tof, niet gekocht

3 likes

Wat was de vraagprijs hiervan? Service lijkt me niet het probleem, de onderdelen vinden daarentegen is geen makkie.

Mooi 5je gekocht voor mijn vrouw.
Beetje gepolijst en een natootje erop.

14 likes

Seiko king Quartz 4823-8130A overgenomen van @koekoek, erg blij mee!

21 likes

Ook voor mij de eerste keer Rikketik. Heb het zeker naar mijn zin gehad, maar er ligt zo veel rotzooi tussen.
Omega Seamasters met felwitte wijzerplaten. Geen re-dials, nee, dat noemen ze dan ‘New Old Stock’. :upside_down_face:

Vond het vooral leuk om een aantal horloge in het ‘ecchie’ te zien. Een nieuw spaardoel is in ieder geval geboren; een vintage Glycine Airman :smirk:

4 likes

Kennis gemaakt met @JimSoul en samen de beurs afgestruind op zoek naar leuke Tissot’s. :stuck_out_tongue_winking_eye: Nog wel een aantal redelijk mooie c27 chrono’s gezien, maar op het moment helemaal geen budget voor. Ook nog even langs de stand van @gekkehuus gelopen.

Vond nog een leuk Tissot cal. 38.2 zakhorloge uit 1953 voor een schappelijke prijs dus maar gekocht. :sunglasses:

20 likes

Het viel mij op dat er op deze editie van de rikketik zoveel vrouwen aanwezig waren, vergeleken met vorige keren, zowel voor als achter de kraam.

Alleen het bandje gehaald + 2 andere.

Veel oude meuk, veel omega’s, rolexen… Alles wat mooi was, de Glycines, Steinharts etc waren belachelijk duur. Op het blauwe gedeelte kost het minder, betere staat en over het algemeen leukere verkopers :slight_smile:

Voor bandjes of net die leuke vintage kan je hier prima terecht.

3 likes

Was een erg drukke bedoening vandaag. Hoop klokken en onderdelen gezien maar ook veel moois. Zo was er bijvoorbeeld een standhouder met talrijke vintage Speedmasters en andere fraaie Omega’s. Veelal met box & papers. Heb zelf wat vintage spul opgepikt en de eerste horlogekist voor mijn zoon. Heb me weer vermaakt :grinning:.

Hierbij de aanwinsten. Een Timec Viscoint Calendar uit 1978, een Timex Electric en een Sicura Diver.

25 likes

Het was leuk om het voor een eerste keer mee te maken, was drukker dan ik had verwacht. Heb wel de helft overgeslagen vanwege naar mijn mening lelijke klokken.

Zelf niks gekocht, want zoals iemand hiervoor al zei, hier in het blauwe gedeelte komt er meer aantrekkelijks langs voor een aantrekkelijker prijs en betere staat.

1 like

Dus rook het dit keer naar spruitjes met appelmoes ?

5 likes