RikkeTik sfeerimpressies en aanwinsten

Dat is mooi zeg, met zo’n band! Super ook, dat blauw-blauw :+1:

2 likes

Want vrouwen ruiken naar spruitjes met appelmoes? Wat voor vrouw heb jij? :thinking:

8 likes

Ik vond het best druk. Heb een doosje meegenomen.

3 likes

Haha!

Niet eentje met een parfum in de clutch schijnbaar :joy:

2 likes

Mooi om te horen :+1:

Haha dat hadden sommige verkopers inderdaad goed bekeken, gewoon een mooie dame achter de kraam zetten :woman:

Was voor mij een wat mindere beurs. Heb eigenlijk helemaal geen horloges gekocht. :disappointed_relieved:

1 like

Gelukkig heb jij afgelopen week vijftig Seiko’s binnen gekregen. :upside_down_face:

9 likes

20 likes

Stond je met een standje @koekoek?

Het was druk, niks gekocht verder op koffie na.

6 likes

Nee hij liep “in het wild”, ik en @Davidf40 hebben hem nog even de hand geschud. :ok_hand:

2 likes

Had via HF met hem afgesproken. Dus ik ben zelfs met minder horloges huiswaards gekeerd dan dat ik mee kwam :upside_down_face:

2 likes

Met een groot bord. ‘Ouwe Seiko’s vijftien euro’. :upside_down_face:

6 likes

Die lag er wel David! :wink:

1 like

De Airman bedoel je? Klopt… vandaar ook het nieuwe spaardoel.
Heb 2 exemplaren gezien, maar beide niet geheel origineel en aan de prijs…

Dus nu op zoek naar een volledig origineel exemplaar, ongepolijst, met mooi verkleurd tritium, voor een meer marktconforme prijs :slight_smile:

1 like

Die dingen hebben iets he! :+1:

1 like

Inderdaad, ik was echt zwaar onder de indruk.
Na de aankoop van mijn Omega Connie was ik sowieso op zoek naar een vintage diver/GMT/chronograaf.

Ik heb een Longines Ultra-Chron (echt een prachtig horloge overigens), maar die wordt naast de Omega toch een beetje ‘overbodig’. Liever een beetje variatie in de bescheiden collectie.

Toen ik de Airman zag wist ik genoeg haha. Ultra-chron er uit, Airman in :slight_smile:

2 likes

En heb erg gezellig koffie gedronken met mede Russen liefhebbers @Omega_73 @slls en (zie komende post ivm beperking op aantal vermeldingen)

1 like

En met @Koivje

2 likes
1 like

Werkt verrekte handig zo, die limiet van 2 leden per post :joy:.

Beurs ziet er groot uit, had altijd het idee dat er meer klokken dan horloges werden verkocht :thinking:. Blijkbaar toch niet, volgende keer ook maar eens een kijkje nemen.

1 like