Stap zo maar eens in de auto om in korte broek en polo een rondje RikkeTik te gaan doen! Post hier je sfeerimpressies en aanwinsten
De vorige keer had ik me nog zĂł voorgenomen om de deze keer ook eens te gaan, besluit mijn broer vorige week ineens om mijn hulp in te roepen bij zijn verhuizing.
Next time!
Wel van NZA hoop ik?
dit is wel een sfeervol zaaltje
Dat is dus hoe de doorsnee horlogeliefhebber eruitziet. Dat zet me aan het denken.
Voel me niet best, dus ik sla m maar weer over…
Staat Rob van Monsterwatches er ook weer?
Weet iemand dit?
Een rikketik zonder Rob is geen rikketik . Hij staat er dus zoals gewoonlijk.
Thanks!
Ik kom zo ook even dan.
Dat was een korte RikkeTik voor mij, wel even @hhe en @marnixmoed de hand geschud en ook wat gekocht… een tubetje Polywatch! Niks gezien aan horloges dat me echt aansprak, lekker het zonnetje in nu!
Ben er vanmorgen, voor het eerst, geweest. Aantal interessante horloges gezien, ook veel waar je beter met een grote boog omheen kunt lopen. Italiaans, Frans, Duits … voelde net alsof ik in het buitenland was Meeste prijzen die ik op labeltjes zag staan waren schrikbarend hoog
Chrono24 niveau zoals al eerder aangegeven.
Vraagprijzen hè, maar idd goede gelegenheid weer eens je Duits, Frans, Pools en Russisch op te halen
Wie is dat dan?
Ben d’r met de missus geweest vanochtend. Zag uit een ooghoek (denk ik) Chip staan met een metalen koffertje met “Horlogeforum” er op. Bedacht me later pas dat’ie vast het Balaur prototype bij zich had, grmbl!
Niks gekocht, wel een “mooie” NOMOS Tangente zien staan bij een van onze Deutsche Freunden. Iemand 'm ook zien staan? Denk een neppertje, die dingen zijn hopelijk IRL toch wel beter afgewerkt?
Mijn Rikketik plannen zijn in het water gevallen. ik werd zojuist pas wakker nadat het vannacht iets te gezellig en dus veel te laat was geworden.
[URL=http://s499.photobucket.com/user/phj3/media/IMG-20160709-WA0003_zps8lurcaps.jpg.html][/URL]
My bad. Maar hadden we de Balaur kunnen zien of niet? .