RikkeTik sfeerimpressies en aanwinsten

Aanwinsten, een jaren zestig Mickey Mouse handopwindertje uit Disneyland US. En een rubber bandje voor mn turtle bij rob.

1 like

voor de eerste keer geweest ,was behoorlijk druk veel tafels ,
en de gemiddelde leeftijd van de verkopers is wel tussen de 80 en schijndood!:confused:
maar een hoop horloges gezien en veel te duur ,wel voor de knutselaar een berg onderdelen
maar was wel indrukwekkend ,ook veel gereedschap gezien ,maar ook veel te duur.
Ook een heleboel oude horlogemakers apparatuur gezien ,meestal vintage.
Zelf niet veel gekocht ,een paar korfjes voor in de ultrasoon, een flesje olie ,een potje met silicon grease .
kortom het was wel een leuke ervaring. :thumbsup:

1 like

Ah, Jaap is er ook

5 likes

En niet te vergeten Chinees :ideograph_advantage::u6e80::u7981::congratulations:️:secret:️:u5408:

Hmm, ik heb me verteld. Ik dacht dat om één of andere reden dat Rikketik morgen was, en morgen kan ik niet. Ach ja, in elk geval leuk dagje nixen gehad.

Weer een leuk middagje gehad en gevonden waar ik voor kwam :thumbsup:

Tube polywatch, horloge balletje, wat leuke bandjes en een horloge rol / etui / pouch / whatever om wat klokjes mee op vakantie te kunnen nemen.

Het meest linkse en het meest rechtse bandje zijn nieuw.

Overigens erg veel leuke reacties gehad op de Yachtingraf, ik denk dat ik hem wel 10 keer had kunnen verkopen :slight_smile:

8 likes

Ik was er voor het eerst. Nog nooit zoveel horloges bij elkaar gezien, maar geen gekocht. Bij Rob wat gepast en bij anderen een oogloupje en wat gereedschap gekocht.
De spruitjeslucht viel wel mee, maar het uitdelen van deodorant zou geen overbodige weelde zijn :mask::poop:

4 likes

Tip voor iedereen die nu een tube Polywatch a € 5,- koopt.

Bij de Brezan / Veam / Dabeko / autoonderdelen toko in de buurt koop je voor € 10,- een grote tube van het spul waarmee je krassen uit autokoplampen haalt. Werkt exact hetzelfde, en je hebt voor een 10tje 10x zoveel.

1 like

Yep, en dat koffertje was niet leeg… :wink:

Leuk babbeltje gemaakt met n paar Forum leden bij de koffiecorner. Er was ook een dame bij, maar ben even dr naam kwijt. (Ben dr zo slecht in :blush:), maar weet wel dat ze ook vintage leuk vind en gaaf dat ze ook bandjes maakt.

1 like

Mooie rol, zijn die ergens online te bestellen in Nederland?

Yep. Vond t er wel gaaf uitzien

Doe mij maar liever die met blauwe ceramische lunette :stuck_out_tongue_winking_eye:

Geen idee, was een italiaanse standhouder bij wie ik deze kocht.

Yeps, witgoud toch?

Dat is @Emdee aardige dame indeed

Vandaag voor het eerst geweest. Veel mooie horloges gezien, maar doorgaans erg duur. Deo is inderdaad geen overbodige luxe voor veel bezoekers (een check door de uroloog is overigens voor velen ook geen overbodige luxe; vloer bij de urinoirs was helemaal ondergepist).
Wel een mooie Seiko duiker gescoord bij Rob
Fijn geholpen door hem met geduld, goede uitleg en op maat maken van de stalen band. Super Rob!

5 likes

Te dure klokken, zweetlucht, overal pis op de grond en geen vrouwen. Klinkt goed.

17 likes

het lijkt wel een PvdA congres

15 likes

Die heb ik ook gezien, mooi dat blauw :sunglasses:

Leuke horloges die ik heb gezien;

• IWC 3711 Doppelchrono (heb ik al)
  • IWC 3253 Mark XV Flieger (wil ik graag)
  • Vintage Zenith duiker, geen idee wat voor type. Meer mensen die deze hebben gespot?

Verder veel toffe chrono’s;Military Lemania 5100’s / Zenith El Primero’s / Paar Enicar Jet Graph’s.

1 like

Lijkt wel het appartement van @anon50762135EV

12 likes

De Zenith duiker niet gespot. Wel veel andere Primero chrono’s. Ben wel benieuwd welke ik gemist heb.

1 like