Ah… ik verstond al iets van MD, maar kon niks op het forum van vinden
Volgens mij niet, maar een omgebouwde stalen. Ik denk de wijzerplaat en bezel inlay van een 2tone. Maar ben geen expert, dus ben ook benieuwd hoe het zit.
Die te dure klokken kan ik even niet plaatsen.
Weer 4 mooie oude klokjes vandaag. Twee van zilver en twee van doublé. Duur ??? welnee. Voor alle 4 maar 70 EURO. 3 lopen er.
Lekker rustig trouwens, vakantietijd.
Was dat niet die partij zonder stemmers?
Ik ben al aardig vintage!
Sorry maar ik had jouw naam ook niet goed verstaan/onthouden.
Maar nu weet ik het.
Ja, ik ook maar ik heb jou niet gezien.
Die rollen heb ik ook gezien. Was bij een Duitser te koop? Ben vergeten om er nog een keer langs te lopen. Heb je contactgegevens?
Het was erg rustig inderdaad. Maar altijd leuk om ff langs de klokken en toebehoren te rennen. En bij horloges te kijken. Ik was lekker vroeg dus nog droge voeten bij het plassen.
Ik dacht een italiaan, maar het zou inderdaad ook een duitser kunnen zijn. Was een man en vrouw in elk geval
Nee, ik heb helaas geen contact gegevens.
1 dame tussen al die bejaarde mannen… en jij vergeet ook nog haar naam??
No no, ik dacht dat ze MD zei. Heel het forum, Facebook, Google, Twitter, Instagram, etc etc afgestruind, kom ik er nu pas net achter dat het Emdee is… Al die uren voor niks lopen zoeken
Gewoon zoals je het uitspreekt… Niet zo ingewikkeld allemaal doen haha!
Maar sterk werk; 1 vrouw… 1 vrouw!!! En dan ben je nog niet gefocust genoeg om d’r naam goed te horen
Ik weet t. Het valt niet goed te praten. Ik ben erg ver heen. T horlogevirus heeft me zo erg in de ban. Heb al een week niet meer gegeten, een maand niet meer gedoucht… en jullie hier helpen ook niet bepaald mee
Ik stel voor om je te helpen om met beide voeten weer even op de grond te staan.
Zend me al je horloges naar me toe voor onbepaalde tijd. Verzendkosten neem ik wel op me
Zodra je weer helder na kan denken zal ik druppelsgewijs je horloges weer terugsturen. Uiteraard op een verantwoord tempo om te voorkomen dat zich een terugval voordoet. Want dat willen we natuurlijk niet!
Je zult nu erg tegenstribbelen… Maar dat hoort in de fase waarin je nu verkeerd.
Gewoon even luisteren en meewerken voor je eigen bestwil!!
Het was deze keer een beurs waar ik weer van alles gezien heb en ook heb geconstateerd dat de Seiko chrono’s blijkbaar altijd zijn ondergewaardeerd.
Ik heb een aantal verschillende 6138 exemplaren in handen gehad en na voorzichtig informeren naar de vraagprijs ze gelijk weer terug gelegd.
Wat ik gezien heb was allemaal afgeleefd en eigenlijk het aanzien niet waard maar aan de vraagprijzen te zien moest het welhaast goud zijn.
Verder 3 horlogebandjes gekocht bij Henrik en gezellig een uurtje staan kletsen aan de koffietafel waar ik nog wat bijzonders gezien heb.
Daarna nog een half uurtje rondgelopen en lekker vroeg weg gegaan.
Kijk dat vind ik nou mooi. Had ik er zeker ook voor uitgegeven als ik ze gevonden had. Maar ik heb ze niet gevonden want ik moest vandaag acte de presence geven op de 80-ste verjaardag van mijn schoonmoeder… Ach, was ook gezellig. Maar daarom dus niet op de Rikketik vandaag. Van harte met je leuke aanwinsten dus, @cens!
ook geweest vandaag, het was leuk prijzen zoals te verwachten wel duur. moet wel zeggen dat ik nogal teleurgesteld was in de (bijna totale afwezigheid) van russische uurwerken. heb in totaal mischien tien russen zien liggen
toch wel een bloedmooie piaget gepast dus het was zeker geen flop.
Is ook zelden dat je er mooie Russen vind, wel het nodige aan Vostokjes en afgeragde lelijke post-sovjet 3133 chrono’s gezien!