zeker, toch verbleekt dit aantal in vergelijking met de hoeveelheid vintage lecoultres (die overigens bijna allemaal in matige staat zijn) die ik tegen ben gekomen!
had zelf een strela en een copernic om
zeker, toch verbleekt dit aantal in vergelijking met de hoeveelheid vintage lecoultres (die overigens bijna allemaal in matige staat zijn) die ik tegen ben gekomen!
had zelf een strela en een copernic om
Geweldig dit forum. Hoe we mekaar helpen met het zoeken naar horloges, elkaar helpen met kleine reparaties, het organiseren van meetings, het geven van workshops en nu dit.
Maar druppelsgewijs terugsturen lijkt me niet de juiste therapie. Dan zit ik straks aan het einde van de rit weer onderbedolven aan een overdosis horloges. Beter is als je ze allemaal van me overneemt. 165.387,50 euro kun je overmaken naar NL00RABO0123456789 tnv Marnix Moed. Ik stuur ze dan gelijk naar je op.
Aangetekend uiteraard. Zo ben ik dan wel weer
Ssshhh… verder nog mondjes dicht please
Poos geleden toen ik er was wel gezien, maar ze vroeger er wel de hoofdprijs voor…
Ja Duitsers en Italianen lijken erg op elkaar, lastig uit elkaar te houden, ook met die overeenkomstige taal.
Ik was eerst niet van plan om te gaan, maar kennelijk ben ik toch veslaafd genoeg om de afsluiting van de A27 te trotseren om via een omweg in Houten te komen.
Het was deze keer een zeer matige beurs. Mijn “score” is een tube polywatch, een paar bandjes en een nog best mooie Citizen.
Mijn vriendin was ook mee dus naast 1 vrouw, waren er toch wel 2!
Had vorige editie een mooie horlogebox voor 6 gekocht. Maar nu weer op zoek voor 1 horloge vraagproof in op te bergen. Zag ook van die mooie verpakkingen met van dat schuim erin, maar 10 euro vond ik net wat teveel in vergelijk met een box (€25,00)
Zojuist via Nigeria het geld aan je overgemaakt!
Je mag het sturen naar;
25tien
Boevenstraat 32
2510 HG Oplichtersdorp
Wat een heerlijke warme gedachten dat communitygevoel! ️
(Bijna) iedereen klaagt over het gebrek aan vrouwen en goede horloges, de hoge prijzen, de zweetlucht, de Polen, Russen, de fakes … maar … toch komen jullie elke keer terug, raar …
Waarschijnlijk ligt het aan mijn Belgische inslag en de gedachte, dat ik wel zie wat het aanbod is. De tafels met pendules loop ik voorbij, (hoewel … enige beurzen geleden aan zo,n tafel een salesman box gekocht), aan de andere tafels kijk ik geïnteresseerd en heb ik soms binnenpretjes over kwaliteit, vraagprijs en aanbod. Toch zaten er ook vandaag pareltjes bij: een aantal mooie Primero’s, een ploprof, verschillende nivada’s aviator (eentje zeer betaalbaar, maar verkeerde bezel), wat Enicars en bovenal een 20 tal Heuers. Akkoord niet alle in goede staat en dikwijls (te) hoog geprijsd, maar het blijft een hoog aanbod voor een juli beurs. Wat me nog het meest blij maakte, was de ontmoeting met een Italiaanse kennis-vriend, waarvan ik niet wist dat hij op de beurs zou verkopen. Bij hem maar een Heuer AMI 510.543 gekocht (waardoor ik oa de Nivada en een aantal andere niet heb gekocht). Voor mij een geslaagde beurs!
BTW de verkopers van de horlogerollen (en boeken) waren wel degelijk Italiaans.
HAGWE,
Gianni
Het viel me trouwens op dat er vergeleken met vorige keren behoorlijk meer vrouwen rondliepen. De meesten weliswaar samen met vriend of echtgenoot, maar zo te zien was ik niet meer de enige vrouw die alleen rondstruinde. Wat eerder wel het geval was. Of leek.
Ik heb trouwens niets van mijn gading gevonden. Dus dat was een goedkoop uitje deze keer.
We spraken engels en ik heb gisteren zowel met veel italianen als met duitsers gesproken, dus tja…
Anyway, het blijken dus Italianen te zijn geweest
Ik heb er wel eens een Duitse vrouw gesproken die onderzoek deed naar micro uurwerken en daar naar op zoek was. Dit soort werk:
Heel vriendelijk bedankt!
En zojuist de baksteen op de post gedaan. Ik bedoel horloges.
Graag zie ik de positieve feedback tegemoet op t ervaring met gedeelte vh forum.
Was weer gezellig en niet zo druk. Je kon deze keer gewoon bij de tafels staan en de tijd nemen zonder dat je omver werd geduwd .
Vond het aanbod ook zeer redelijk. Wat me wel opviel is dat de prijzen relatief fors zijn en dat er weinig tot vaak geen onderhandelingsruimte is.
Twee totaal verschillende aanwinsten. TH F1 (al langere tijd op zoek gedreven door successen van Max). Mooie Panda dail uitvoering, gelimiteerd op 15oo stuks.
en heel iets anders Universal Geneve jaren 40 handwinder met fancy lugs (waardoor ie groter lijkt en draagt om de pols)
Verder nog een blauwe origine tropic band gescoord 18mm voor realtief weinig
Beide knappe horloges, enjoy!
Thanks!
Voor hoeveel heb je de universal meegekregen? Erg tof!
Dank je. Was geen spreekwoordelijk koopje… Net zo duur als het overhemd (Emanule Maffeis)