Aangezien het vandaag weer rikketik is geweest ben ik benieuwd welke pareltjes sommige van jullie op de kop hebben getikt. Laat de foto’s en verhalen maar komen.
Zelf deze Seiko sportman sea horse op de kop getikt.
Aangezien het vandaag weer rikketik is geweest ben ik benieuwd welke pareltjes sommige van jullie op de kop hebben getikt. Laat de foto’s en verhalen maar komen.
Ik heb deze allemaal gekocht. Gemiddeld een tientje per stuk…
Enkel een loupe, we waren er met iets meer dan een uurtje door heen. Vond persoonlijk het aanbod mager.
Nice
Ik lees vaak in het vintage topic dat sommige wat willen minderen. Denk is zo te zien bij jou niet aan de orde😜
Dat*
Haha
Die dresser ziet er goed uit!
Ja dat wil ik ook Lukt alleen niet best
Ha Bas, je bent goed geslaagd zie ik. Zitten er nog projectjes tussen of is dat niet nodig? Baal ervan, had er vandaag ook bij willen zijn. Wist niet dat het vandaag was, dus dan maar een volgende keer
Als ik zo nu naar de reacties kijk, denk ik dat je gelijk hebt. Ha een Rolex loupe, worden ook aardige prijsjes voor gevraagd. Terwijl het gewoon een gadget is als je een Rolex 116508 koopt
Ik hoef me niet te vervelen, de komende tijd…
Ja ik had je al gemist. Dan maken we toch onze eigen mini - Rikketik?
Gaan we doen Bas, zei het net tegen Assie . Eerst even naar Swerige feest vieren. Maken we daarna een afspraak
Leuk!
Jullie zijn beiden van harte welkom in het centrum van Breda. Dan kunnen de dames wellicht een rondje ‘de stad in’ als ze even genoeg over horloges gehoord hebben…
(Of ben ik nu te hard aan het stereotyperend? )
Dat is helemaal niet waar Fred.
Dat is helemaal niet waar Fred.
daarom ook de knipoog slimpie