Rikketik, wie gaat er heen?

Ik kijk al uit naar de verhalen van iedereen :smiley:

Groeten,

Stefan

Hetgeen waarvoor ik ging heb ik kunnen bemachtigen:

Seiko Monster SKX779 (met stalen band)

100,- euries nieuw

Mijn beste,

Na een wat trage start, ik kwam immers pas in de middag na ochtend verplichtingen elders, was het op deze ā€˜Rikketikā€™ wederom druk, warm en gezellig.
Frappant vind ik altijd als je van het parkeerterrein naar de ingang loopt, de naar buiten komende klokken-kopers te zien. Afgeladen op een steekwagen met klokken groot en klein, boeken, klepels en diverse onderdelen vormt dit een amusant schouwspel.
Maar enfin.
Echt tot een spectaculaire aankoop is het voor mij niet gekomen. Was ik ook niet van plan, maar je weet immers nooit.
Wat ik wel weet is dat er achter al onze forum-namen plezante, interessante, geestdriftige mensen schuil gaan.
Zo heb ik ook deze keer weer verschillende mensen gesproken en onze gezamenlijke horlogepassie op deze manier kunnen delen.
Tja, de meeting was voor mij geen haalbare kaart. Na een voor mij drukke, vermoeiende dag (MS) ben ik dan feitelijk aan het eind van mijn Latijn.

Ziezo en nu maar wachten op de vele fraai fotoā€™s van al de nieuwe aanwinsten!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Das een mooi prijsje.

Ben ook weer thuis, was inderdaad behoorlijk druk (bij bepaalde stands dan) Weinig leuks gezien behalve een Omega GMT waar ik nog eens serieus over wil nadenken. Tevens nog een mooi kroko bandje gescoord voor mijn vrouw.

Zo ook weer terug. Mooi Di-Modell bandje gescoord en een Minerva stopwatch. Heeft nog origineel doosje en tag. Mooie blauwe wijzers.
Leuk voor de heb :wink:

Het was weer druk als vanouds. En in die drukte heeft iemand een blauwe Sumo weggenomen :frowning:

Ik zal dus voortaan mninder gemakkelijk moeten zijn met het uitstallen van de waar, jammer voor de mensen die graag even een horloge willen ā€œvoelenā€.

Daā€™s klote robbie, heb ook nog even voor je stand gestaan helaas waren er geen zwarte monsters meer zag ikā€¦ Misschien voor de volgende beurs toch maar zoā€™n glazen vitrinekast wat je al veel ziet?? Zag dat zelfs bureauklokjes al met een ketting vastzatenā€¦ Triest!

Dat is echt balen! Dat is ook niet de eerste keer toch? Heb je misch. evt. serienummer voor als hij ergens op een verkoopsite opduikt, of is dat niet handig?

Groeten,

Stefan

Helaas, het serienummer had ik nog niet in de administratie gezet. Ze waren vers van de douane.

robbie409 Schreef:

Het was weer druk als vanouds. En in die drukte
heeft iemand een blauwe Sumo weggenomen :frowning:

Ik zal dus voortaan mninder gemakkelijk moeten
zijn met het uitstallen van de waar, jammer voor
de mensen die graag even een horloge willen
"voelen".

Toen ik stond te kijken heb ik het gehoord. Wat jammer ā€¦
(zoā€™n mensen zouden ze namelijk aan de muur moeten spijkeren ā€¦)

Ik wou een 5ā€™je kopen, maar het is voor Januari :slight_smile:
Ondertussen heb ik wat verder ā€˜rondgedwaaldā€™ en Ć©Ć©ns goed gekeken.
Ik heb een hoop dynamics gezien. En ik hoop dat er binnenkort Ć©Ć©n krijg :slight_smile:

Daā€™s zwaar kloten Robbie. Vooral omdat het niet de eesrte keer is. Ik hoop dat je de aardigheid er niet door verliest.

klote zeg
denk je dat er alleen liefhebbers komen, zitteren er gewoon ordinaire dieven bij bah

Daā€™s echt heel zwaar waardeloos, jammer dat tussen de liefhebbers ook zulk schorem rondloopt.
Misschien een idee om met een lange staaldraad de horloges aan elkaar te verbinden, eventueel met zoā€™n schroefhaak (zag ik zo op een stand met klokken): kunnen klanten de horloges zien en voelen, maar het kost wat moeite om echt los te nemenā€¦
als je dan ziet dat zoā€™n parasiet een horloge eraf probeert te wurmen, heb je nog ruim de tijd om 'm een paar flinke klappen te verkopen

Groet,
Paul

Ja jammer is dat, en het was niet de eerste keer.
Gelukkig heb je als een verassing voor mij een mooi nieuw Seiko bandje aan mijn 6139 gezet, dat moet een goed gevoel hebben gegeven? :smiley: Bedankt he Rob?

Heel diep triest rob maar zo raak je het vertrouwen in de mensheid zeer snel kweit

Jammer van deze nare ervaring dit verdient niemand.

sterkte er mee

groetjes Sjon

Vandaag een bandje gescoord voor mijn Tutima

En deze prachtige Minerva. Niet dat ik er iets aan heb maar het toch wel een gaaf ding

Sorry voor de fotoserie

van piepschuim:

maar het gaat natuurlijk om wat erin zit:

Een Greiner Vibrograf B200 afregeltoestel, in de originele doos, kompleet met microfoon op een standaard om het uurwerk in diverse posities te testen; een luidsprekertje om mee te luisteren, een klem-microfoon en een paar extra papierrollen:

nou had ik al een goeie Greiner Micromat, maar ja, deze is wat moderner en alles helemaal als nieuw: ik ben er in elk geval blij mee!

Groet,
Paul

Tom Koerts Schreef:

Vandaag een bandje gescoord voor mijn Tutima

http://img.photobucket.com/albums/v369/Tommie85/DS
C_0035-3.jpg

En deze prachtige Minerva. Niet dat ik er iets aan
heb maar het toch wel een gaaf ding

Sorry voor de fotoserie

http://img.photobucket.com/albums/v369/Tommie85/DS
C_0029-1.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v369/Tommie85/DS
C_0030-4.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v369/Tommie85/DS
C_0031-1.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v369/Tommie85/DS
C_0034-2.jpg

Die band staat er mooi om, zwz echt een prachtig horlogeā€¦ Echt heel mooi.

Een hĆ©Ć©l mooie vondst Paul !! Daar ga je nog lang plezier aan belevenā€¦ (tu)

Aangezien Marc en ik wat later aankwamen (wat een volk zegā€¦) en niet echt lang gebleven zijn is mā€™n buit wat bescheidenerā€¦

Een tiental werkjes voor 5 Euro (daar gaan dus binnenkort enkele horloges uit ā€œgeborenā€ wordenā€¦), wat bandjes, rubber afsluitringen en een nieuwe Bergeon Presto (de ouwe begon wat te slijten):

Thatā€™s allā€¦

MVG,

Chris.