Rikketik, wie gaat er heen?

Jürgen Schreef:

Henrik is ongeveer 1.95 lang, daarnaast staat
iemand die 2.03 lang is (ikke), dus redelijk
herkenbaar. We staan een beetje in het midden van
de grote zaal, 3 tafels links van Robbie met al
z’n Seiko’s. Tot morgen zou ik zo zeggen.

Oeps, doe ik Henrik toch zeker 4 centimeter te kort. Natuurlijk is Henrik ook gewoon een grote vent van bijna twee meter (tu)

Mooie Minerva! Wou dat ik die was tegengekomen (heb er zelf ook 2 vandaar)

VerRassing Henrik :slight_smile:

En je hebt Jur nog wel de koffie laten verzorgen :slight_smile:

Henrik Schreef:

Ja jammer is dat, en het was niet de eerste keer.
Gelukkig heb je als een verassing voor mij een
mooi nieuw Seiko bandje aan mijn 6139 gezet, dat
moet een goed gevoel hebben gegeven? :smiley: Bedankt he
Rob?

Niet alleen maar ellende natuurlijk.

Leuke dag gehad, met als leuke grap twee keer een stelletje waarvan bij de één alleen het meisje slaagde, en bij de andere het meisje ook een leuek Seiko5 meenam. Veel vaste klanten gezien (ook voor het eerst gezien, want veel gaat via de post) en de oranje Sumo met watchadoo bij de nieuwe eigenaar zien zitten.
Na de bruatel diefstal is Edgar een tijd bij me gebleven, lette goed op en heeft me van veel koffie voorzien ;)… die krijgt nog een passend presentje van me.

Tegen het einde het laken over de spullen heen gegooid en zelf nog wat schroevedraaiers gescoord. Ook wat vers nylon voor mijn horotec glazenpers gezocht (moet opeens erg veel saffier plaatsen) maar dat ging helaas niet. Heb maar een complete pers uit India gekocht, met schroefblokken. UIt INdia en erg goedkoop. Die Horotec opklik-blokken zouden bij Ofrei te koop zijn, maar ik kan ze helaas niet vinden.

Nu mijn bedje in en morgen de boel weer netjes uitpakken.
Iedereen die is langsgeweest: BEDANKT. Sorry dat ik niet alle hoofden meteen herken, ik had de afgelopen periode erg veel aan mijn hoofd (baan opgezegd, nieuw bedrijf opgestart, saffier-vertragin en DHL-ellende). Komende week komt er vweer verse waar (zwarte monsters en BFK-plussen, skx007’s en wat aviators -behalve de zwarte :().

De koffie die Jur kwam brengen had je ook van Jur. Nu krijgt hij zeker ook een bandje? :smiley:

Ik kan niet achterblijven, natuurlijk.

Ik kwam voor een extra opbergdoos, en wat bandjes. Dit is gelukt, met daarnaast nog een reisetui voor twee horloges, en een plexi standaardje om foto’s op te maken. Ik heb op de valreep toch nog een horloge gekocht. Ik wou het niet, maar zag deze staan, en had nog wat geld in de portomonnaie :slight_smile:

De foto’s heb ik gisteravond gemaakt, onder een halogeenlampje dus alleen voor een indruk voldoende. Morgen heb ik tijd voor betere foto’s met daglicht:

Wat mij zo aansprak, was dat deze vintage groot is/danwel oogt. Hij is ruim 35 mm zonder kroon, en oogt door de kastvorm en glas nog wat groter. Verder de lengte van de wijzers, waarbij de minutenwijzer aan de punt ombuigt om de plaat te volgen. De urenwijzer eindigt precies in het midden van de uurmarkeringen tussen de cijfers in.

Goed, morgen meer in de Vintage afdeling :smiley:

Groeten,

Martin

Bah dit vind ik triest. Ik ben op zeer veel verzamelaarsbeurzen geweest en het is helaas een feit dat er overal wordt gestolen als de raven. Vaak zijn dit ook zeer fanatieke verzamelaars die anderen hun bezit misgunnen. Walgelijke types en vaak hele trieste figuren. :X

Jammer om te horen dat er iets van je is gestolen Robbie. Jammer dat sommige mensen niet van andersmans spul kan afblijven :frowning:

Voor de rest post de pics met de nieuwe aanwinsten:D

mvg,

flippaindo Schreef:

Voor de rest post de pics met de nieuwe
aanwinsten:D

mvg,

Ja maar post ze dan hier. http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,99313

Dan heb ik de topic niet voor Jan XXX geopend. :wink:

dreski Schreef:

flippaindo Schreef:


Voor de rest post de pics met de nieuwe
aanwinsten:D

mvg,

Ja maar post ze dan hier.
http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,99313

Dan heb ik de topic niet voor Jan XXX geopend. :wink:

uuuh ja daar dan :smiley: Als de topic nog bestaat dan :wink:

Rob, hier de man met de oranje SUMO en de watchadoo band .Mijn vrouw vond de seiko 5 erg leuk en wil binnenkort nog een andere SEIKO (zal ze ook besmet zijn met het virus).Erg "klote"om te horen van de diefstal.Ik stond bij je tafel toen achter je de Friese staartklok bijna omviel op jouw tafel .Om deze mensen te helpen heb je de klok zeker enkele minuten vastgehouden zonder veel op je eigen tafeltje te letten(kwestie van vertrouwen)Je kunt nu twee dingen doen .Je spullen beter "beveiligen"door ze achter glas of zo te zetten of het zo als nu te laten.
Het voordeel zoals je het nu doet vindt ik dat je heel erg weinig afstand hebt tussen de klant en jezelf en daardoor meer verkoopt als dat er een glazen plaat tussen de klant en de horloges in staat.Ikzelf loop eerder bij een winkel naar binnen waar de deur open is dan wanneer hij dicht(niet gesloten) is.
Hoop dat je je niet laat ontmoedigen door zo’n EIKEL.
gr Edward