Rikketik, zie ik zondag 12.00 u. nog iemand in koffiecorner?

Omdat ik in de buurt woon ga ik altijd wel even naar de Rikketik.
Maar vaak ontwaar ik geen Horloge Forummers in de koffiecorner rond 12.00 uur.
Dat zóu natuurlijk kunnen komen omdat ik jullie niet herken, op een paar na ken ik de meeste forummers niet persoonlijk.
Vandaar dus dit oproepje.

7 likes

Ik denk dat ik zondag wel een rondje ga maken en om 12:00 uur een bakkie ga doen. :+1:

Misschien dat iemand die zeker gaat een a4 met het Horlogeforum logo kan printen en dat op tafel neer kan leggen.
Dan kan iedereen die er rondloopt zien waar er leden staan.

Ik liep er een keer als een verloren zoon rond te vragen, bent u vh HF? Bent u vh HF? Bent u… :see_no_evil:

Zelf ben ik er niet bij. Voor degenen die wel gaan, veel plezier en happy hunting!

11 likes

Wat nou als alle HF’ers een regenboogpetje opzetten?

24 likes

@marnixmoed Ik ken die ellende, overal rondvragen: bent u van HF?
Nouja, niet leuk dus. Ik heb rood haar en o ja, ik ben vrouw.
Ik maak wel een HF-sticker voor mezelf, weet niet of er wel een tafel vrij is.

3 likes

Ah, de klassieke 12:00 uur-ontmoeting onder het genot van een bekertje filterkoffie. Tip: wilt u om 12:00 gereed zijn, sluit dan zo rond 11:15 aan in de rij voor de catering.

1 like

HF-ers zijn zeker herkenbaar; gewoon opletten - zij dragen een horloge

5 likes

Je avatar ter grootte van een button uitprinten en ff opplakken.
Kun je namelijk ook direct je excuses aanbieden aan degene die je in 2018 (ongewild natuurlijk) hebt beledigd…

8 likes

We kunnen toch gewoon HF op ons voorhoofd schrijven met een Edding marker?

1 like

Je kan me herkennen aan de bronzen Oris om m’n pols. Verder ben ik tegen de twee meter lang en ik draag een zwarte hipsterbril (ik zie geen steek zonder) en een Peaky Blinders pet.

2 likes

Met of zonder scheermes in de klep? :wink:

4 likes

Zonder dit keer. :wink:

Nog steeds niet op de rikketik geweest maar had deze datum niet op mijn radar… Helaas… wordt volgende keer hoop ik.

Wou dat ik er bij zou zijn, voor het eerst een vrouwelijke hf lid, zou voor mij een unicum zijn. En met rood haar nog wel :smile:

Maar helaas, heb dan al wat anders. Veel plezier en hopelijk kom je nog wat forummaniakken tegen.

foto ! foto ! foto!

Nou, ik ben al een paar jaar lid hoor…

2 likes

Er ontbreekt een baard. Even kijken hier…

Zware hipsterbril? Check.
Flat-cap? Check.
Baard? Driewerf check!

Guddumme. Jammer dat ik daar zondag niet ga zijn, anders konden we elkaar feliciteren met hipsterdom. :+1:

@Emdee, mag ik namens de mannen die wel aan vrouwen gewend zijn m’n excuses aanbieden? De vreemde reacties zijn weer niet van de lucht. The odds are maybe good, but the goods are very odd.

21 likes

Ik heb alleen geen baard. :joy:

1 like

@emdee, ik sluit mij hier 100% bij aan

5 likes