Rikketik, zie ik zondag 12.00 u. nog iemand in koffiecorner?

Nog nooit op de rikketik geweest. Is het de moeite om een eind voor te rijden?

Ik ga ook voor de 1e keer.

Gewoon doen . De ene helft hier gilt dat het niks is, de andere helft vindt het leuk.
Ieder zn ding, gewoon lekker heen gaan en je eigen conclusie trekken.
Ik vind allemaal wel best, vermaak me wel n paar uurtjes voor dat tientje.
Was het niks voor jou ? Ben je een tientje kwijt. En een ervaring rijker.

2 likes

ligt er aan hoever je moet rijden, voor mij was het 140 km en dat is wat ver voor wat het was,Maar is al wat jaren geleden

Zal ik je half 11 oppikken @Watch2Morrow ? :kissing_heart:

1 like

Dat tientje maakt me niet uit maar moet 130 km rijden enkele reis. Ga er nog eens over denken

1 like

Ik sla 'm over @Rolopalooza :smile:
Haak volgende keer wel aan.

1 like

:smirk::disappointed:

Koffie drinken met @Emdee lijkt me best gezellig maar als de beurs niks is sta je daar met je goeie gedrag in een godvergeten oord als Houten

3 likes

Je kan elkaar herkennen als je allemaal een slabbertje om doet.

2 likes

Of allemaal een denkbeeldige hond meenemen. Hartstikke gezellig

5 likes

Ik vraag mij altijd af als horlogeliefhebber; als een grote hal vol horloges, van meuk tot prachtig spul, van 5 euro tot 10.000 euro je niet aanstaat, wat staat je dan wel aan? Alles is er toch te vinden?

Ik kijk er altijd naar uit :slight_smile:

7 likes

Vorige keer wel geweest, toen niemand gespot om 12.00 uur bij de koffiebar. Deze keer ben ik er niet bij. :sunglasses:

1 like

Zijn er ook nieuwere horloges te koop? Of verkopen ze er alleen vintage?

Ga dit keer helaas niet, geveld door een terugkerende kwaal. Vond het wel leuk in oktober 2018. Wil graag nog een keertje terug.
Veel plezier voor degenen die wel gaan en maak wat foto sfeerimpressies aub! Aanwinsten sowiezo plaatsen hier natuurlijk!

Ik ben er ook weer eens bij, herkenbaar aan een overhemd en een horloge om de pols. Tot dan!

3 likes

Misschien ga ik ook weer eens. Ik zal dan te herkennen zijn aan het horloge dat ik als ooglapje draag.

4 likes

Volgens mij is min 80% oud…

1 like

Dankjewel, dan is het de omweg waarschijnlijk wel waard. Al is het maar om het een keer gezien te hebben, kijken waar vierjaarlijks al die forumheisa over gaat. :slightly_smiling_face:

1 like

…en dat zijn er ongetwijfeld heel veel! :shushing_face: :smiley: