Stel je een horlogebeurs voor in 1980 en een hand vol bejaarde “klokkenvrienden”.
Als vintage je interesseert is het wat mij betreft zeker de moeite waard.
Ik zou wel vroeg gaan, is al heel snel heel druk.
Dank u, dank u.
En ach, aan dit soort reacties raak je wel gewend als enige dame op deze schijnbaar exclusieve mannanplek.
Ik geloof tenminste dat ik nog steeds, of opnieuw, de enige vrouw op dit forum ben.
Ik ga morgen ook.
Raar eigenlijk dat er altijd mensen beginnen over de gemiddelde leeftijd op de rikketik beurs. Op een dag ben je zelf ook oud, hoop ik.
Iedereen wil oud worden, maar niemand wil oud zijn.
Ik ben niet oud maar ook niet meer jong, 47 om precies te zijn.
De naam… Rikketik daar krijg ik ook wel associaties bij, m.n. cardiaal en op leeftijd…Tegenwoordig zou dat ook meer de Houten Modern en Vintage Watch Fair moeten heten…de HMVWF of ja… roept u maar!
A rose by any other name would smell as sweet…Shakespeare
Ik bèn allang oud, en dat is prima.
Ik kan het je aanraden, lekker vintage zijn.
Sterker nog, @Nathalie1 heeft de mooiste Rolex van het forum. Die olijfgroene 34mm OP als ik mij niet vergis. En dan hebben we nog de dames met de Stuga’s in Zweden: @GroteBozeWolvin, uiteraard. Det är jättemysigt att kunna pladdra på då och då.
Maar dat jullie op de vingers van één hand te tellen zijn… Da’s deprimerend.
Ik ben er morgen ook!
Ik zit te twijfelen of ik wel moet gaan. Het was vorige keer zo benauwd dat ik niet eens normaal een rondje kon doen
Heb jij nog wat nodig met zo een collectie als die van jou.
nodig hebben niet, meer willen wel
Haha ja, het idee dat je een mooi vintage horloge misloopt voor een mooie prijs.
Dan haak ik af, heb graag een beetje ruimte om me heen.
dan is het inderdaad helemaal niks voor jou
Dapper hoor!
Ik vind sommige reactie s walgelijk …
Toen ik nog in BE woonde had ik het te druk, en nu is een enkeltje van 1100 (?) km me net te ver