Rikketik, zie ik zondag 12.00 u. nog iemand in koffiecorner?

Mijn deur tot moeder’s deur was destijds 1472km. :slight_smile: En inderdaad, het is wat gortig. Maar hebben jullie daar boven sneeuw of barmark?

Ik ben er nog nooit geweest, maar dit keer ben ik van plan om te gaan.

1 like

Conclusie, het wordt nog best druk morgen bij de koffiecorner.

Gaat er iemand vanuit zuid Limburg…
Ivm meerijden.

Ik ben volgens sommige mensen ook al oud. En om eerlijk te zijn, zou ik geen 18 meer willen zijn.

Zit een Mc Donald in de buurt.

Een beurs bezoeken die “Rikketik” heet is mentaal toch net iets te veel voor me. Snap best dat de oudere garde, als dit echt zo is, eerder geneigd te gaan is dan het jongere publiek onder ons.

1 like

Dan zou ik niet graag in je schoenen staan.

4 likes

Nog nooit geweest zeker? :upside_down_face:

Ik durf er zelfs voor uit te komen dat ik een abonnement heb voor de Rikketik, dus ik ben sowieso weer van de partij.
Meestal in de ochtend dus de koffietafel haal ik meestal niet want zolang blijf ik er nu ook weer niet rondhangen.

3 likes

#MeToo …heerlijk old skool leesvoer bij de post en ieder jaar met je verjaardag een handgeschreven kaartje in de bus! Oh enne, korting bij de entree. :wink:

3 likes

Ben er een keer geweest, en was overweldigd door het aantal bezoekers, het aanbod van oude uurwerken, en de zeer gebrekkige verlichting.
Sommige standhouders hadden daarom hun eigen lampen mee gebracht :sunglasses:

Bezoekers, veel plezier gewenst .

3 likes

Donker?
In de gemiddelde darkroom in een gay dancing in 1985 was meer licht dan tijdens een middagje Rikketik! :sunglasses: :shushing_face:

Hoe zat het met de spruitjeslucht in 1985? :rofl: :joy:

Maar goed, morgen dus. Ben benieuwd.

2 likes

De jaren '80 waren voor jou een bewogen decennium, of niet? :joy:

3 likes

Pfff, kwakkelwinter tot nu toe. Één prikje van -9 gehad (in November!) en nauwelijks sneeuw. Småland is natuurlijk Norrbotten niet, maar dit is wel écht flauw.
:wink:

1 like

Laat @Donna dit maar niet horen! :wink:

Ik ga ook een kijkje nemen. Wordt voor mij de eerste keer naar een horlogebeurs. Iemand nog tips behalve het meenemen van cash, loepje en een kritische blik?

Of @TenebraeNoctis, @Flashbax of @Sietj… om er maar een paar te noemen :roll_eyes:

4 likes

Verbaasd mij niks dat jij weet wie hier de vrouwen zijn :wink:

8 likes