Ha Ha Ha ach ik geloof best dat er meer vrouwen Op dit forum zitten. Maar alleen van mijzelf weet ik het zeker
En om dan nog maar te zwijgen over IngdePinge
Als we ze zo kunnen oplepelen kan de enig juiste conclusie zijn dat dit forum Te weinig dames heeft. Die onbalans is dan ook meestal vrij duidelijk als je de inhoud wat nader leest.
Donna kom je ook naar de Rikketik?
Zeggen ze over mij ook joh.
Nou, ikke wel.
Alleen niet in deze tijd LOL
Helaas morgen al andere plannen! Maar waar is dat eigenlijk ? Een volgende keer lijkt mij leuk!
//eu1.dh-cdn.neth//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.net://eu1.dh-cdn.net///eu1.dh-cdn.net///eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.net
//eu1.dh-cdn.net
//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.netv//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neto//eu1.dh-cdn.netp//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netu//eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.netv//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.net //eu1.dh-cdn.net://eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.neti//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netk//eu1.dh-cdn.net://eu1.dh-cdn.net
Helaas, ben morgen al om 11 uur weg, heb nog meer te doen, dus geen hf ontmoeting.
Tis veel te vroeg maar ik er weer klaar voor!!
Ik zie het, je zin is ook niet helemaal gelukt.
Veel plezier!
K ben geen ochtend mens
en soms moet je speciaal voor de taalnazi’s wat dingetjes “fout” doen, hebben zij weer iets waar ze zich aan kunnen ergeren
Veel plezier allemaal en vergeet de foto’s niet.
Ik ga om 12u aan die koffietafels staan en vraag iedereen die er aanschuift: Is dat ook een replica * ?
Vervang * door Omega, Rolex, Tag Heuer, Seiko, Breitling, …
Zo ik heb me een week niet gewassen, mijn tanden niet gepoetst en heb stoffige kleren aan om lekker op te gaan in de rij schuifelende kerels op de beurs. Rikketik here we come!
Kun je dan niet beter zeggen “Mooie hommage!”, da’s de term die we hier gebruiken …
Have fun!
Haha! @HanDavinci Ik zit aan de kust uit te waaien. Alhoewel ik die mythische spruitjeslucht ooit eens zelf wil waarnemen.
Heerlijk . Ik zou niet lang over de keuze na hoeven te denken, enjoy!