Er werd rondom mij heen behoorlijk gehandeld qua inkoop/verkoop. Op een gegeven moment werd er links van me ff 4,8k neergelegd er gleed er een horloge de pols af zo in een opbergtasje
Ben dat nog niet gewend. Mijn budget is ook wel anders
Voor het eerst geweest, leuke middag gehad, maar ik
vroeg me wel eerlijk af wie er nu in een halfdonkere hal een paar duizend euro aftikt bij een handelaar van wie je geen idee hebt wie hij is en of hij goede waar levert.
Uiteindelijk vrolijk naar huis gegaan met een leuke tropical strap voor zoonlief en een Omega gesp voor mezelf. Helemaal prima.
Ik was er ook vandaag , leuk om er even rond te kijken. Het is inderdaad vaak de vraag of de koopwaar echt of nep is, komt waarschijnlijk ook door mijn beperkte kennis
Behalve een kastopener en een paar bandjes geen aankopen. Er lag een mooie Doxa sub 300T met Bor band welke toch wel erg scherp geprijsd was, maar ja ik heb Doxa’s genoeg . Was later verkocht, iemand op het forum??
Was weer een leuk dagje uit met wat zoeken door een omleiding maar twee mooie horloges gekocht. Niet voor weinig geld maar zeker ook niet te duur. Voor wie het interesseert een Tag Heuer Formula 1 Cal 16 voor 1200 euro en een Perrelet chrono grand date voor 1400 euro. Staan op chrono 24 voor 1900 en 2200 euro.
Oh ja, en nu vergat ik @TKH ook nog te noemen qua goodies
Bedankt Tim voor de uurwerkjes en het nieuwe glaasje voor mijn Oris. Was tegen 17:00 weer terug en mijn knolletjes zijn op. Is beter dat ik nu niet sleutel……… morgen wellicht even het glas plaatsen. Is toch altijd een secuur klusje.
Doosje staat boven op mijn bureau. Geen foto van gemaakt.
Zo bedoel ik het niet.
Ik vind het wel een grappig gezicht.
Meestal zijn letters weggepoetst / verdwenen. Nu zijn ze een stukje opgeschoven, wellicht ook door een poetsactie
Als je er zelf verstand van hebt, en je weet welke handelaren er altijd staan zodat je weet dat ze heldere handel hebben, of er eerlijk over zijn dat er wat aan mankeert kan je er denk ik prima kopen. (Wat een zin)
Die Rolex wandklokken waar je naar verwijst zijn replica/ nep troep. Dus voordat je goed en wel de beursvloer op bent word je met ’ replica ellende’ begroet, harstikke jammer eigenlijk
Was leuk vandaag. Ik was min of meer incognito om te kijken of er mogelijkerwijs (ik weet het: kansloos) iets van mijn gestolen goed te koop zou worden aangeboden. De daad bij het woord gevoegd en de ogen ook aan andere mooie spullen zitten laven. Veel moois gezien, gevoelsmatig ook betere prijzen. Ik vond het minder druk dan in november en het was gewoon lekker rondlopen en kijken. Heb je dan geen aankopen gedaan Plees? Jazeker wel
Wat gereedschappen en spullenboel