Rikketik

Van te voren deals maken……… dat doe je goed zeg :+1:t2:

Er werd rondom mij heen behoorlijk gehandeld qua inkoop/verkoop. Op een gegeven moment werd er links van me ff 4,8k neergelegd er gleed er een horloge de pols af zo in een opbergtasje :flushed:
Ben dat nog niet gewend. Mijn budget is ook wel anders :smile:

Een totaal andere wereld is redelijk open gegaan :rofl:

5 likes

Voor het eerst geweest, leuke middag gehad, maar ik
vroeg me wel eerlijk af wie er nu in een halfdonkere hal een paar duizend euro aftikt bij een handelaar van wie je geen idee hebt wie hij is en of hij goede waar levert.

Uiteindelijk vrolijk naar huis gegaan met een leuke tropical strap voor zoonlief en een Omega gesp voor mezelf. Helemaal prima.

5 likes

Ik was er ook vandaag , leuk om er even rond te kijken. Het is inderdaad vaak de vraag of de koopwaar echt of nep is, komt waarschijnlijk ook door mijn beperkte kennis :smiling_face:

4 likes

Behalve een kastopener en een paar bandjes geen aankopen. Er lag een mooie Doxa sub 300T met Bor band welke toch wel erg scherp geprijsd was, maar ja ik heb Doxa’s genoeg :grimacing:. Was later verkocht, iemand op het forum??

2 likes

Ik heb twee te dure oranje exemplaren zien liggen

1 like

Die ik zag was 1795 euro, mooie staat en met bor band. Duitse verkoper.

1 like

Was weer een leuk dagje uit met wat zoeken door een omleiding maar twee mooie horloges gekocht. Niet voor weinig geld maar zeker ook niet te duur. Voor wie het interesseert een Tag Heuer Formula 1 Cal 16 voor 1200 euro en een Perrelet chrono grand date voor 1400 euro. Staan op chrono 24 voor 1900 en 2200 euro.

3 likes

Bedankt voor de resumé.
Weet ik ook weer wat ik heb gemist :wink:

De “incabloc” lettertjes zijn gaan wandelen over de wijzerplaat van de Indus :smiley:

2 likes

:smile: gegeven paardje mag je niet in de bek kijken :wink:

Oh ja, en nu vergat ik @TKH ook nog te noemen qua goodies :flushed::see_no_evil:

Bedankt Tim voor de uurwerkjes en het nieuwe glaasje voor mijn Oris. Was tegen 17:00 weer terug en mijn knolletjes zijn op. Is beter dat ik nu niet sleutel……… morgen wellicht even het glas plaatsen. Is toch altijd een secuur klusje.

Doosje staat boven op mijn bureau. Geen foto van gemaakt.

3 likes

Dat is cheap ja

Zo bedoel ik het niet.
Ik vind het wel een grappig gezicht.
Meestal zijn letters weggepoetst / verdwenen. Nu zijn ze een stukje opgeschoven, wellicht ook door een poetsactie

1 like

Zo dan, die chronographe lowenthal is echt een plaatje. Prachtig!

2 likes

Funky!!

De Seiko 6105 heb ik ook zien liggen en zag er inderdaad erg goed uit. Had ik eigenlijk werk van moeten maken, ik had ook wel eea bij me om te ruilen :grimacing:

2 likes

Afschuwelijk, morgen gaat alles naar de stomerij…

5 likes

Als je er zelf verstand van hebt, en je weet welke handelaren er altijd staan zodat je weet dat ze heldere handel hebben, of er eerlijk over zijn dat er wat aan mankeert kan je er denk ik prima kopen. (Wat een zin)

Ik vond het weer een heel leuke dag :grinning:

7 likes

Die Rolex wandklokken waar je naar verwijst zijn replica/ nep troep. Dus voordat je goed en wel de beursvloer op bent word je met ’ replica ellende’ begroet, harstikke jammer eigenlijk

2 likes

Deze lag niet ergens deze kwam van een hf lid welke ik eerst in het restaurantje sprak :slight_smile:

Leuk ding weet nog niet zeker of het een blijvertje word maar ik ga het proberen😎

1 like

Dan was het zijn tweelingbroer :grinning:

1 like

Was leuk vandaag. Ik was min of meer incognito om te kijken of er mogelijkerwijs (ik weet het: kansloos) iets van mijn gestolen goed te koop zou worden aangeboden. De daad bij het woord gevoegd en de ogen ook aan andere mooie spullen zitten laven. Veel moois gezien, gevoelsmatig ook betere prijzen. Ik vond het minder druk dan in november en het was gewoon lekker rondlopen en kijken. Heb je dan geen aankopen gedaan Plees? :smirk:Jazeker wel :grin:
Wat gereedschappen en spullenboel

Een ruil gedaan voor mijn inmiddels ex-Ebel naar deze prachtige UG FS MkI

Bij @magni80 uit de grabbelbak, waaronder een mooie Mortima en Citizen en bijzondere Zodiac Olympos lookalike/wannabe

De citizen liep gelijk :+1: Nu nog een nieuwe plexi, een schoonmaakbadje en een service :smiley:
1 lopende penanker nadat ik de achterdeksel heb losgemaakt.

Een vernaggelde penanker balans, dat wordt zoeken in de voorraad

En een vrij bewegende balans, wss gewoon erg vies, we zullen zien

Maar Mike, er is meer nietwaar? Jazeker. Twee toffe Omega’s. Een Electrogolf wat eigenlijk een C-shape conny voor de Japanse markt was

En een Seamaster Lobster 198.0042 :star_struck:

Het was een mooie dag, benieuwd wat de volgende keer gaat brengen :face_with_thermometer:

37 likes