En niet alleen horloge freaks. Vinwat bracht mij tijdens de beurs in contact met twee heren die allebei behalve horloges ook nog een andere passie hadden.
De ene heer had iets heel serieus met bonsai boompjes, iets waar ik ook al jaren mee bezig ben. Leuk je ontmoet te hebben @Werner! We gaan elkaar nog wel eens zien.
De andere meneer, van wie ik helaas de naam niet meer weet en dus ook niet gauw meer terug zal vinden was geen HF lid, maar wèl een fervent liefhebber en verzamelaar van vulpennen! Tevens een van mijn andere passies. We hebben met zijn drieen aan een van de tafeltjes een plezierig - horologisch gezien off-topic - gesprek gehad over miniatuurboompjes en vintage schrijfgerei.
En natuurlijk vanaf hier hulde aan Vinwat die alles onthoudt van de mensen die hij in zijn volle, rijke en avontuurlijke leven (heeft) ontmoet en geen gelegenheid voorbij laat gaan om mensen waarvan hij denkt dat ze wat aan elkaar kunnen hebben met elkaar in contact te brengen.
Zo de Rouleaux band zit op de Breitling , de plaatselijke juwelier kon de band verlengen omdat hij vroeger ook Breitling verkocht.
Ook de Citizen titanium radiocontrol s gekalibreerd door de juwelier ,dus de rikketik vondsten zijn klaar
Verschilt enorm per editie. Meestal is de november editie het drukste. Zomer editie vaak minder door vakanties etc.
Uit ervaring merk ik dat het niet zoveel uitmaakt en het elk jaar en editie enorm scheelt. Soms is het aanbod en prijzen goed, maar soms ook echt slecht.
Ik ben toch al vroeg wakker aangezien in om 04:00 op het vliegveld moet zijn. Als het goed is land ik om 08:15 op Eindhoven en heb ik de intentie om er heen te gaan. Hoe? Nog geen idee. Ik rij mee met anderen en wellicht willen ze via Houten omrijden en anders maar treinen of zoiets
Ik reed net voorbij de Expo in Houten en zag het staan op het reclamebord maar voor mijn gevoel is de vorige net een maand geleden geweest dus hoe vaak per jaar is de Rikketik ?