Rikketikveiling, ervaringen?

Vandaag een account aangemaakt om te… Exploreren!
image

1 like

:thinking:

2 likes

Vanaf vandaag live, dus ik heb iig geen ervaring. De e-mail die ik (en andere abonnees) vanmorgen ontving;

Beste abonnees,

De Rikketik is met de beurzen en het magazine al meer dan 33 jaar een begrip bij verzamelaars en liefhebbers van vintage horloges, klokken en alles wat met tijd te maken heeft. De Rikketik beurzen worden vier keer per jaar gehouden en zijn reeds lange tijd de grootste op dit gebied in Europa en misschien wel uniek in de wereld, met jaarlijks meer dan 15.000 bezoekers uit alle windstreken en honderden standhouders.

Eind december 2019 heeft horlogeliefhebber en eindredacteur van het Rikketik Magazine het stokje overgenomen van de oprichter. Met een stevige investering, effectieve marketing gericht op een jongere doelgroep en frisse moed is de eerste beurs op 12 Januari 2020 perfect verlopen. De nieuwe opzet voor standhouders en professionele beveiliging werd zeer gewaardeerd. Het was de drukste beurs in de geschiedenis van de Rikketik met helaas daarbij horende lange rijen maar bijna alle bezoekers hadden het wachten ervoor over, waarvoor nog onze oprechte dank. De standhouders afkomstig uit heel Europa zorgen iedere beurs voor een breed en nieuw aanbod van vintage horloges, uurwerken, accesoires en klokken ect tussen de 5 en 50.000 euro, dus voor iedereen is er wel wat te vinden.

We waren alweer volop bezig met de voorbereidingen van de beurs van april… toen kwam 12 maart… en stond de hele wereld stil,……voor hoelang ?