Risico van verkoop

Heftig verhaal. Gelukkig was je beveiliging een beetje in orde en zijn ze inderdaad niet binnen gekomen…

1 like

Niet altijd… https://nos.nl/video/2209409-video-vechtpartij-in-restaurant.html

6 likes

Ja zag deze gisteren…lekkere Kerst spirit daar :joy:

1 like

Laatst ook benaderd door ene Jack die wilde dat ik het horloge zou opsturen naar West Africa…

1 like

heftig.

Maar wat, als je wel thuis was geweest?

ook maar ff niet aan denken… :frowning:

1 like

Met kerst en oud- en nieuw verdubbeld het aantal inbraken. Geen familiemensen dus dat inbrekersgilde.

Gelukkig zijn ze niet binnen gekomen! Goed hang- en sluitwerk is erg belangrijk. Fijn dat dat in orde was.

2 likes

Gewoon nooit thuis afspreken…

4 likes

Dat had geweldig geweest !! Dat heeft nl weer te maken met m’n andere hobby.

2 likes

oh? vertel…

1 like

Toevallig, ik heb 3 dagen geleden via een bieding gehad van Jack en zou met hem afspreken.

Nadat ik voorstelde halverwege af te spreken (en vrijwel direct erna een melding van MP te krijgen dat zijn account geblokt werd) niets meer vernomen.
Blijft oppassen en thuis afspreken is voor mij met dit soort dingen ook geen optie.

Tevens blij dat ik goed hang en sluitwerk, een alarminstallatie en een buurt met knappe sociale controle heb!

3 likes

18 likes

Zoiets?

:joy::thumbsup:

Edit : jouw hobby…nog beter! :slight_smile:

1 like

Wow! Da’s balen. Het ergste wat ik ooit kwijt raakte was mijn Gazelle fiets, niet meer de jongste maar nog heel fijn en bruikbaar en toen was ik ook niet bepaald blij. Nooit meer teruggevonden. Ik ben toen van het station waar die 15 minuten op slot tegen een hekje stond (maar uiteraard niet vastgekettinkt aan het hekje, sukkel!) naar het politiebureau gelopen een paar kilometer verderop, om te ontdekken, dat het gesloten was! :rage: Toen helemaal naar huis gelopen, nog eens een 4 kilometer. Ik kwam witheet thuis…

2 likes

En nu maar hopen dat Jack hier niet meeleest en ziet dat er nog een Sub, en wellicht nog meer, bij je thuis ligt…

1 like

Hier lopen een paar nare beesten die niets moeten hebben van vreemdelingen. Ik heb ze al eens losgelaten… met succes.

2 likes

Ik denk dat Jack dan nu ook zijn hobby kent en een klein blokje om loopt.

3 likes

Via MP zou ik echt nevernooit bij een horloge m’n prive adres geven. Gewoon ergens op een publieke plek afspreken en altijd iemand anders meenemen.

Op HF is het gelukkig veel fijner, daar kan je de historie van een gebruiker checken en hebben we gelukkig de gebruikerservaringen. Ik ben blij dat dit forum bestaat om liefhebbers bij elkaar te brengen!

7 likes

de preventieve maatregelen nemen inmiddels obsessieve vormen aan a la Fort Knox terwijl er bij mij nauwelijks iets te halen valt. Te veel moeite voor een te kleine buit.

Bah, wat een ellendelingen. Gelukkig valt de ellende voor jou mee maar het idee alleen al…brr :persevere:
Succes met de afwikkeling!

Hier heb ik een best goed vertrouwen in de leden, behalve eendagsvliegen of inactieve leden.

1 like

Goed bezig! Ik wilde alleen aangeven, zonder belerend te zijn, dat criminelen zeer inventief zijn met het zoeken van slachtoffers.

1 like