Hoe kwam je op het idee om thuis af te spreken? Dat brengt bij alles met enige waarde toch behoorlijk wat risico’s met zich mee. Dat blijkt natuurlijk ook. Gelukkig zijn ze buiten gebleven. Misschien is via MP wel re achterhalen wat het IP is van die andere partij die toen af heeft laten weten. Er vanuit gaande dat deze er natuurlijk wel iets mee te maken heeft.
Sterkte met je hier weer overheen zetten zonder voorgoed verlies in het vertrouwen van iedereen om je heen…
En toch: bedankt voor de tip, dat ga ik dus nooit meer doen!
Rolex is denk ik wel een hoog risico merk v.w.b. het aantrekken van gespuis maartoch…fijn om te lezen dat alles goed voor je is afgelopen!!!
En net als de voorgaande reacties ga ik (nog) minder vaak mensen bij mij thuis uitnodigen in het geval van een verkoop.
Ik had toch altijd al een hekel aan vreemden in huis; mijn laatste Omega heb ik bij een vd Valk hotel verkocht en ga dat naar aanleiding van jouw post zeker vaker doen!
Een gewaarschuwd mens…
Je hebt echt helemaal gelijk. Mijn adres gaf ik in een vlaag van verstandsverbijstering. Misschien wilde ik er wel zo snel mogelijk vanaf om niet meer dagelijks zo veel tijd kwijt te zijn aan mensen die niet kunnen of willen lezen en dus met de meest idiote voorstellen komen. Rolex trekt inderdaad een hoop losers aan. Zo jammer, want vooral als je er goed in verdiept zijn ze ook zo mooi voor echte liefhebbers.
De politie is inderdaad al bezig met het IP adres
Uit nieuwsgierigheid, hoeveel inbraken zijn er geweest in een radius van 500 meter om je huis heen, de laatste tijd? Het schijnt dat analytics software je zou kunnen vertellen of het inderdaad de Daytona was, of dat je in een buurt woont die er statistisch gezien rijp voor was.
Echt vreselijk …
Het ergste is dat er mensen zijn die oprecht denken gelukkig te zijn met een gestolen / geheeld horloge om de pols.
Dat is toch echt onmogelijk ??
Iedere keer dat je hem bewonderd of showt, aan of afdoet moet je toch ergens in je achterhoofd de criminele herkomst herinneren.
Voor jou en mij misschien onmogelijk maar een boel mensen nemen het niet zo nauw hoor!
“vraag niet hoe het kan maar profiteer ervan”
We wonen hier 13 jaar, en dit was de 2e keer in de hele buurt in die tijd. Volgens de politie was dit gericht, omdat ze echt heel veel moeite hebben gedaan wat ongebruikelijk schijnt te zijn bij een relatief bescheiden huis
Echt een supermooie foto btw!
Mooie combinatie!!
Wat een bizar verhaal.
Als koper spreek ik graag thuis bij de mensen af, om het risico op kms voor niets rijden en een beroving zo veel mogelijk te beperken. Zo zie je maar.
Blijft lastig kopen en verkopen via MP. Gaat vaak goed, maar niet altijd. Een enkele slechte ervaring gehad (niemand komen opdagen, ander artikel geleverd gekregen en een keer niets geleverd gekregen) waardoor ik weer scherp ben.
Sterkte, want een (poging) inbraak zorgt voor een hoop onrust binnen het gezin. Hopelijk slijt het gevoel weer snel.
Toevallig tijdens een kerstdiner ?
https://www.rtlnieuws.nl/nederland/families-op-de-vuist-tijdens-kerstdiner-van-der-valk-dat-is-schrikken
Nou bij mij ben je nog steeds gewoon thuis welkom
En wat ook scheelt naast de beveiliging zijn onze 3 gratjes, die elk achter een deur likkebaardend je opwachten als wij niet thuis zijn
De harde kern van dit forum blijft trouwens van harte welkom bij mij thuis (maar uiteraard ook alleen op uitnodiging). Ben je pas bv een weekje lid, dan betaal ik de koffie wel bij vd Valk, mochten we afspreken ivm een koop/verkoop of gewoon een praatje.
Kopen en verkopen gaat nl gewoon door, want anders zou ik altijd met dezelfde klokkies rond moeten blijven lopen
Stel je eens voor!
Dat is schrikken joh!
Maar goed dat je dit even deelt👍🏻
echt BIZAR!
met of zonder melk, suiker en rondvliegende stoelen
De rest van je leven met dezelfde klokjes!!!
Met alle respect … die VdV heeft progressie gemaakt maar om daar met je familie in een afgeladen zaal met zijn honderden het kerstdiner te nuttigen ?
Ik zeg niet dat ik gelijk met stoelen ga gooien maar de
Irritatiegrens is dan wel sneller bereikt.
Of zou het toch om de uitwisseling van een Zwitsers uurwerk zijn gegaan ?