RLC/Watch Brigade collection review by Chillekasper

Hallo allemaal,

Chillekasper heeft onlangs mijn collectie gereviewd en onderstaand filmpje is het resultaat. Mijns inziens erg goed gelukt en uit slot ook nog een 8/10 gekregen. Hartelijk dank @Chillekasper! :sunglasses::+1:

MvG Ralph

29 likes

Boy o boy…

42 likes

Mijn eerste gedachte :joy:.

9 likes

Daar gaan wij straks even goed voor zitten. You bet.

2 likes

Een review van papier :man_shrugging:

6 likes

Ik vind dit op heel veel manieren echt genieten!

4 likes

image

2 likes

In tegenstelling tot velen hier zeg ik: lekker bezig mannen. Laat je niet gek maken! :+1::+1::+1:
Dit is iets om trots op te zijn. Stel je voor, 30 jaar later, kijken je kinderen dit terug en denken. “Wow! Mijn papa heeft coole internetfilmpjes gemaakt”.

image

28 likes

Uiteraard erg leuk dit binnen ons forum… MAAR… ga dan langs met fysieke horloges!!! Ik vindt het van papier op deze manier wel een dompertje :smirk:

15 likes

Gewoon super gedaan weer!

4 likes

Mijn beste,

Wel even wennen aan deze manier van (foto) reviewen!!
Maar, om in jou termen te blijven,
“al met al”, leuk gedaan. :+1:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

16 likes

Dat heeft maar één reden. Ralph laat het absoluut niet toe dat iemand anders zijn horloges in de handen neemt, draagt en -God forbid- daarbij een krasje maakt. Want dan slaan de stoppen door ben ik bang!

13 likes

Helemaal koekwous jonguh

4 likes

:rofl::rofl::rofl::rofl:

Ik begrijp het nu wel, sinds ik een GS heb. Als daar een krasje op komt ga ik 100% zeker in een hoekje zitten huilen.

1 like

Hiermee vat je het mooi samen… :see_no_evil:

6 likes

Mooi stukje, en wat een mooie collectie :heart_eyes:

2 likes

Kasper, ik zou weer over gaan op Engels, dan bereik je een breder publiek, kijk maar naar Jo Bonten.

22 likes

:smile:

2 likes

Geen poll ???

2 likes