Ik wil die 19 min van mijn leven terug. Een review vol met algemeenheden en met foto’s die iedereen hier gemiddeld 1 keer per dag door zijn strot geduwd krijgt…
Mooie verzameling van @RLC, leuke, duidelijke, rustige review van @Chillekasper met veel bekende en heel soms minder bekende weetjes. Voor mij is dat allemaal beter te volgen dan het (door elkaar) gepraat zonder plaatjes op een op dit forum (en terecht!) gewaardeerde podcast.
Leuk initiatief en leuk gedaan. Keep op the good work!
Kasper, lees je eens in over de werking van het heliumventiel.
Prima poging, vooral doorgaan…
Ik had toch meer inhouse calibertjes verwacht…
En ik mis het rode zakmes en het verhaal erbij.
Enne, Kasper, als je ooit mijn collectietje reviewt staat alleen de info op papier !
Dat doe je erg leuk @Chillekasper!
Keep up the good work.
Oh ja: @rlc, dikke, dikke collectie kerel!!
Ik ben hier even stil van. @chillekasper heeft al die moeite genomen,… en is er in geslaagd om @rlc zelf dit filmpje hier te laten posten,… en ik zei de gek nam ook zeker 3 a 4 minuten om er door te scrollen en daarna deze reactie te typen.
Wie is er het gekst?
- @Chillekasper, omdat ie alle moeite nam voor de review
- @RLC omdat hij deze ongein hier zelf postte
- @Windhund omdat het hem blijkbaar zo raakt
- @wij allemaal omdat we dit lezen
0 stemmers
Verkopen die handel.
Zo wil je de hobby niet beleven Dennis.
Ik denk dat Stefan hier een goed punt aanhaalt - in NL kent iedereen je al maar ik zou zeker dit soort reviews voor een groter publiek, en dus in het Engels, opnemen. Misschien een idee op deze review nog een keertje doen nu je alles nog hebt?
Groet, Vincent
Het eerste krasje is altijd de pijnlijkste, niet waar?
Een review vanaf foto’s is als virtueel naar de hoeren gaan , toch?
Are you guys high or what?
Hé, heb je een Rolex Submariner 114060? Cool!
Leuke review Kasper! Ik vind Engels ook beter (want internationaler) maar hier neem ik genoegen mee. Erg leuk om naar te kijken.
Leerrijkste was bij de omega ‘moonwatch’: zwarte plaat, witte wijzers en indices en zwarte tachymeter bezel.
No sh*t sherlock
Ik heb twee van die dingen. Ga het gelijk controleren,