RLC/Watch Brigade collection review by Chillekasper

Kan in elk geval een nietje door.

1 like

Waaaaaat, dit is oprecht informatief. Niet iedere speedmaster heeft witte wijzers, zwarte plaat en een zwarte tachometer.

En zie het maar zo @Chillekasper denkt ook aan de mensen die niet of minder goed kunnen zien.

2 likes

Nepper denk ik :joy:

9 likes

Zie je toch ook aan die lelijke vlek id linker subdial. Sommige neppers doen echt geen moeite

3 likes

Wijzertje wijkt ook af…

1 like

Oh nee!!! Mijn speedmaster heeft een gouden vlek. Kijk maar:

Betekend dit dat ie fake is?!?

3 likes

Sorry. Over deze maak ik geen grapjes. Is ie te mooi voor…

Ha ha, thanks.

Dus hij is echt neem ik aan. :laughing:

2 likes

1 like

Het is voornamelijk beschrijven wat je op de foto’s ziet.

Daar hebben we geen review voor nodig, dat zien we zelf ook.

Je moet iets vinden waardoor het interessant is om zo’n review te bekijken.
Ook je stemgebruik kan opgewekter.

8 likes

Heb echt genoten van de 1e 20 seconden, toen ben ik gaan zappen sorry!

3 likes

De beste stuurlui staan weer eens aan wal… :-1:t2:

2 likes

Inderdaad hoop negativisme en zure reacties weer. Ik denk dat @Chillekasper iets erg leuks en puurs heeft neergezet waarvoor nogmaals dank.

Haters gonna hate…

10 likes

Goh Ralph, zure reacties heb ik nog niet gezien. Dus niet echt sprake van haters.

Hoe ik het zie, een review

• van een collectie die iedereen die geregeld op het forum komt al uit het hoofd kent (ps: ik geniet van elke foto die je post)

• van mainstream horloges die iedere liefhebber kent (begrijp me niet verkeerd, stuk voor stuk mooie horloges maar niet out of the box)

• met foto’s…

Toch logisch dat niet iedereen dit super vindt.

7 likes

Ik zou het tof vinden als hij een horloge zou kopen met wat meer snufjes en complicaties inderdaad. Ik heb RLC laatst nog gezegd dat hij zo’n vacheron Tripple date zou moeten kopen of nog mooier een Patek. Ook al denk ik dat die laatste veel duurder is! :ok_hand:t2:

1 like

En om even aan te vullen: ik geniet ook van de posts waarin chillekasper zijn vintage invicta’s toont. Dus zeker niets tegen hem. Een liefhebber pur sang. What’s not to like? (Zie je, nog even een kwinkslag naar RLC)

Maar dit concept snap ik niet helemaal

2 likes

Nait normoaal. NAIT NORMOAAL! Zo ontzettend dik mien joh :sunglasses::+1:

8 likes

Welke taal is dit?

1 like

@Chillekasper Leuke Lamy 2k die je op de achtergrond hebt :joy:

1 like

Ik vind het best wel leuk gemaakt :+1:

6 likes