Hell no, ik ben zo zen geworden van het stemgebruik dat lijm snuiven totaal overbodig is geworden vanavond
Dankjewel. Cadeau gehad. Super gave fauntain pen, schrijft heerlijk. Heb altijd een potje inkt op mijn bureau, dus kan altijd iets krabbelen.
Plat
Huh?
Ik kijk enkel horlogefilmpjes met:
- verbluffende macro beelden;
- interessante verhalen en/of onderzoek.
Ik heb sterk de indruk dat geen van beide hier ingevuld zal worden dus ik pas maar lekker.
Ik heb zeker respect dat je dit doet @Chillekasper en blijf vooral doorgaan met jouw inbreng in de Nederlandse horloge(forum)wereld.
Dit filmpje heeft mij alleen helaas niet zo kunnen boeien en heb het vrij snel afgezet. Als je een review doet, dan vind ik het belangrijk dat je het horloge ook in je handen hebt en niet vanaf een papiertje bekijkt, sorry.
Maar even serieus. Ik laat net mijn chronostop pleuren. En nu reset ie niet meer. Het 2,5 minuut volmondig vloeken luchtte wel op.
Maar on-topic: ga door Kasper. Omdat je het anders doet. Anders is leuk.
En RLC. Positieve feedback: Alles wat men te vaak voorbij ziet komen wordt op een bepaald moment vervelend. Hoe mooi je foto’s en horloges ook zijn.
Niemand vindt dit leuk. Zelfs ik niet.
Leuk horloge!
Gaaf ding. Te koop?
nee, serieus te koop? Graag PB!
gaaf horloge
Dit. Deze filmpjes zijn de enige die ik van begin tot eind volhoud.
Al dat gemekker op de vorm. We weten nu dat Kasper ze uit de losse pols vanaf foto’s reviewt. Als je dat niks vindt dan kijk je niet in plaats van wel te kijken en dan te gaan zeggen “bleh hij heeft ze niet in handen”.
Sowieso: denk je dat RLC of Blain hun hele horlogedoos op de post doen naar Kasper? Ja ze kunnen even langskomen, maar dan heeft hij niet de tijd om rustig aan zijn bureau zonder pottenkijkers die review te doen. Nee, het is prima zo en ik kijk uit naar de volgende.
Ligt er maar net aan hoe je het bekijkt denk ik.
Van Ralph weet iedereen en zijn moeder dat hij graag elke vrije vierkante millimeter van het forum dicht wil drukken met zijn collectie.
En van Kasper weten we inmiddels dat hij onbedoeld de meest hilarische filmpjes over horloges uit zijn mouw schud.
Als je zo graag in the picture wil staan moet je ook tegen een beetje kritiek kunnen vind ik.
Om met een positieve noot af te sluiten heb ik geweldig genoten van deze review!
Je mag het wel niks vinden. Maar ik vind het zo jammer dat mensen precies weten wat ze krijgen en dan toch gaan kijken en klagen. Accepteer wat je krijgt of kijk niet zou ik zeggen.
Nou ik kijk wel, want ik geniet me het heen en weer!
Maar ik vind wel dat enige vorm van kritiek gegeven mag worden en daar ben ik over het algemeen zuinig mee.
Ik wil niet zo’n type worden die iemand aanmoedigt om zich aan te melden bij idols omdat ik niet durf te zeggen dat ie niet kan zingen.
Dat is geen botte kritiek in mijn ogen.
Aangenaam filmpje is het geworden.
Goed gedaan heren.
Maar wacht eens even, @RLC, waar is je stemvork horloge met zwevende secondewijzer gebleven ?
Quartz toch ?
Wordt het paradepaardje van de collectie ook besproken? Zonder de Sternglas is het natuurlijk niet compleet.
Nja, precies weten wat ze krijgen… Als ik een review bekijk op YouTube verwacht ik van diegene dat hij het horloge een tijd om heeft gehad om zo een correcte mening te kunnen geven. Daarnaast bekijk ik vaak reviews voor de wristshots. Een review met foto’s is best apart.
Vind wel dat Kasper het netjes doet en er veel tijd in steekt. De passie druipt er wel vanaf en dat siert Kasper enorm.
Maar had je hier verwacht dat hij ze een tijd om zou hebben gehad?
Die is naar blauw