RLC/Watch Brigade collection review by Chillekasper

Dat is echt de minste van de problemen. Ik houd het niet vol omdat ie niks boeiends vertelt. Nu houd ik 99% van de reviews al niet vol omdat ze saai zijn, dus da’s geen bijzondere situatie. :slight_smile:

Ik vond ergens in 2015 Urban Gentry leuk, en ik vond die tweedehands horlogehandel in Engeland leuk, maar ook die zijn afgegleden tot saai gelul. Wel om verschillende redenen.

Er is maar één kanaal met reviews wat ik goed trek, en dat is Ryan F9, de Fortnine youtuber. Die reviewt motorfietsen, maar de pop culture referenties, de productiewaarden, de humor en de verhalen zijn zo tof dat ie nooit verveelt.

Dus de foto in de hand is niet het probleem. Het is gewoon een vak apart om goeie TV te maken.

Ter Kasper’s verdediging: Z’n geluid is er wel op vooruit gegaan sinds z’n eerste filmpjes. Da’s een verbetering. Nu z’n nagels nog ietsje minder op het bot knippen (lees: doe een manicure) en we komen weer een stap in de juste richting.

2 likes

Ik vond het bij deze uitspraak juist wel komisch:

“Wat eigenlijk gewoon een aangepaste ETA is… :unamused: :unamused:

2 likes

Als ik persoonlijk een soortgelijke review zou maken, dan zou ik zeker langs zijn geweest of Ralph gevraagd om langs te komen met zijn horloges. Wellicht idd vragen om een bepaald model een dagje te proberen om een mening erover te vormen. Maar dat is mijn eigen mening en visie. Helemaal prima als anderen het anders doen. Maar had ik dit verwacht? Nee absoluut niet. :man_shrugging:t2:

1 like

De Topic tittel zit al goed fout: dit was geen review maar hooguit een presentatie.
En Kasper heeft het mooi gepresenteerd, maar ik zie geen enkele meerwaarde in deze presentatiies. Ik kan deze dingen ook zelf opzoeken op het www.

En ook al heeft TS een mooie collectie, het is RLC’s zoveelste schreeuw om aandacht, dat dan weer wel.

Handschoentjea dragen bij dergelijke presentatiies met close ups van je tengels, is altijd netter.

2 likes

Inderdaad, wat vind je van deze? :wink:

3 likes

Onbegrijpelijk als je zoveel herinneringen hebt opgebouwd met een horloge.

2 likes

Is deze review bewust zo ingestoken? Ok, waardering voor de poging maar sluit me volledig aan bij de feedback reeds gegeven.

Is de review een parodie? Geniaal!

2 likes

Stemvork uurwerk Eterna Sonic Electronic ESA9162 heb ik nog hoor. Zit ook gewoon in de review…

1 like

Voor mij geldt dat ik met plezier naar dit filmpje heb zitten kijken, maar dat komt eerlijk gezegd wél vooral doordat Kasper opvalt door zijn leuke manier van spreken en formuleren. En uiteraard zijn spontane ‘flap uit’ meningen.:smiley: Dat is gewoon hoe hij is en dat kan je leuk vinden of niet. Ik vind het heel leuk, althans nu nog wel, na twee keer een filmpje van hem te hebben bekeken. Ik wil er zeker nog wel een paar zien! :+1::wink:

Inhoudelijk ga ik er helemaal niets over zeggen, want dat is niet aan mij. Ik vind het knap dat hij het doet en het is gewoon ook een aardige kerel. ‘Gewoon doorgaan’ dus Kasper @Chillekasper :wink: !

7 likes

Daar heb je een punt. Die genialiteit ging even aan mij voorbij. Ralph en Kasper spelen een grote rol op het internet.

4 likes

Ik hou wel van dit soort humor. :ok_hand:t3:

6 likes

Op een vrijdag in de kroeg
Ergens in Amsterdam
Zat aan de bar met een glas een oude wijze man
Hij zei dat die nog maar een paar dagen had
Dus pak het leven, pak alles en ga er mee op pad
En hij zei
"Leef, alsof het je laatste dag is"
“Leef, alsof de morgen niet bestaat”
"Leef, alsof het nooit echt af is"
En “leef, pak alles wat je kan"
En ga, a, a, a
A, a, a, a
A, a, a, a
Pak alles wat je kan
En ga, a, a, a
A, a, a, a
Ga
Pak alles wat je kan
Hij vertelde dat ie zich had gewerkt in het zweet
Geld verdiend als water
Maar nooit echt had geleefd
Z’n vrouw was bij hem weg
Voor een ander ingeruild
Af en toe gelachen
Maar veel te veel gehuild
En hij zei
"Leef, alsof het je laatste dag is”
“Leef, alsof de morgen niet bestaat”
"Leef, alsof het nooit echt af is"
En "leef, pak…

2 likes

Je bent best tegenstrijdig in je communicatie. Een maand geleden ging je nog door het rooie omdat een kleine op je WC zat te poepen, en nu zit je voluit op de relativeer-trein. Draagt niet bij aan de geloofwaardigheid van je boodschap :slight_smile:

Geniaal. Hoe kom je hiervoor in aanmerking?

Mooie tekst… :+1: Volgens mij haal je hier André Hazes aan en daarmee ben je bij @Fate_Amenable_To_Change absoluut aan het verkeerde adres. :grimacing: Zo herinner ik mij uit een stevige discussie enige jaren geleden… :wink:

2 likes

In ieder geval een collection die het waard is to review.
Helaas :wilted_flower:

3 likes

image

9 likes

Ik zou wel even die Rolex afdoen voordat je klappen gaat uitdelen…:sweat_smile::wink:

1 like

Misschien krijg je deze week nog de kans om te upgraden. :innocent:

2 likes

Het verbaast mij überhaupt dat hij de fotos mag vasthouden :joy:

Rapper Sjors ook :wink:

1 like