Die Rolex gaat niet mee btw, die voelt zich niet zo senang buiten de randstad.
Ik weet niet welk deel ik vervelender vind om te lezen.
Buiten de randstad? Ik word bij het denken aan Neerlands periferie ook overmand door een naargeestig gemoed!
Zou ik in aanmerking komen?
Waarom niet? Pak je horloges, stap op je brommer en ga naar @Chillekasper
Zijn eerste real review!
- Ja, doen
- Nee, sterallures
0 stemmers
Nee, maar als je je Rolex-en even op mooi fotopapier afdrukt, die vast wel
Nee joh! Leef jij onder eens steen of zo? Staan deze niet bij jouw Youtube favorieten?
Gelukkig zijn er leden, die de review van Kasper best aardig vinden. Ik vond het een verkwikking om rustig te kunnen zien en horen.
Jammer genoeg zijn er ook die (te) luid en (te) duidelijk en (te) sarcastisch hun repliek indienen. Men geve aanwijzingen en tips per p.b.; daarvan komt groei en ontwikkeling.
Kasper mag bij mij langs komen; niet dat er zoveel interessants te zien is, maar een minuut of tien zit er wel in.
Helemaal mee eens hier!
ok, ik heb gewoon een hele korte spanningsboog en ik was volledig zen door Kaspers stemgeluid !
Excuses
Wat bedoel je daar mee? Want zodra ik langere liedteksten zie, in het Nederlands, met allerlei amechtig ge-oe en ge-aa er in, over iets met pijn en zo, dan gaat bij mij het licht accuut uit.
Sorry @anon34385602HFH, ik houd inderdaad nog steeds heel erg niet van AndrƩ Hazes. Sterker nog, van de hele familie niet, inmiddels. Je kent je pappenheimers, er zullen ook zeker wenkbrauwen omhoog gaan omdat ik Cardi B wel kan hebben.
Stel je voor dat er een veegje op komt.
Dat heb ik totaal niet bij gedachten aan de Randstad, spreek Den Haag en Rotterdam. Bij Utrecht en Amsterdam heb ik dat gevoel dan wel weer, maar ik word blij van de gedachte dat ik altijd terug kan naar het Noorden of het Oosten van dit wonderschone land.
Exact dit gedeelte van wat je zegt ben ik absoluut helemaal met je eens. Voor mij zijn ze ook niet te hachelen, maar oude AndrƩ was een ander verhaal voor mij. Dat heeft met persoonlijke achtergrond te maken en dat is niet voor hier.
Moeten we eens onder het genot van een pilsje of kopje koffie bespreken.
⦠wĆ©l een speciaalbiertje,ā¦
Ik luister sowieso geen Nederlandse muziek, wat heb ik daar toch een tyfus hekel aanā¦
Super jongens. Fantastische review en dito collection. Jullie zijn beide uitgegroeid tot nationale prominenten op horlogegebied. Whatās next? Wereldheerschappij? Mijn suggestie is om de woorden ācollectieā en āhorlogemerkā te ruilen voor ācollectionā en āmaisonā met de juiste Franse tongval. Dit voegt āschwungā en āallureā toe aan de toch al zo decadente world of (high) horology.
Ook een goede printer.
Keep up the good work.
Uiteindelijk wil je toch een Rolex