RLC/Watch Brigade collection review by Chillekasper

:joy::wink:

2 likes

Hoe Cardi B en Hazes er uit zien of zagen boeit me ook minder, het ging mij meer om de muziek. :slight_smile: Ik weet niet of ik die karikatuur er bij had gezet in dit tijdsgewricht.

Man praat eens normaal Nederlands. :joy:

Kakker. :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Ik praat geen Nederlands. Ik spreek het.

Pleb! :wink:

1 like
1 like

Tof filmpje mannen! Leuk gedaan Kasper en wat een collectie van RLC👍

1 like

Ik bedoel eigenlijk alleen dat ik je een leven gun waarin je geniet. Zonder je al teveel te storen aan van alles. André Hazes is vervelend. Dat wel. Die had ik er even ingegooid omdat mijn zoon van 13 dit een hele tijd op zette… gedeelde smartlappen zijn halve smartl…

1 like

Jij dacht hieraan en had ook meteen de personen aan de juiste karakters gekoppeld?

3 likes

@Chillekasper, ontzettend leuk gedaan zo van papier. Verfrissend!
Enne @RLC, ik blijf het gewoon zeggen “WOW, wat heb jij een fraaie collectie!” wees er trots op man.

Leuk dit, dank je wel voor het delen. :ok_hand:

7 likes

Ik vind het er allemaal lief, aandoenlijk en schattig uit zien. Ik heb ook met plezier de review bekeken. Maar, sorry hoor, ik vind dat je jezelf diskwalificeert met een review vanaf een foto.

Eigenlijk best een goed idee, dat oewehoeren boven uitvergrootte foto’s. Haal de details eruit waar je iets over wilt zeggen zonder gepruts met camera’s die niet willen zoomen of meteen uit focus raken of nog erger, de andere kant op schieten.

Leuk filmpje en zoals gewoonlijk ook weer vermakelijke commentaren van de gebruikelijke “karikaturen”.

1 like

Jiskefet avant la lettre!

3 likes

:wink:

“Dan stuur ik je dus plaatjes, snap je?”
“Oja, ja ja. En dan review ik die?”

17 likes

Geweldig :joy::joy::+1:

2 likes

@Chillekasper
Heb het filmpje niet helemaal kunnen bekijken, maar leuk om te zien dat je er enthousiast mee bezig bent/blijft.

Verder blijft dit natuurlijk gewoon een mooie collectie.

2 likes

:joy:

2 likes

Nee.

1 like

Welles.

3 likes