RLC's vakantie horloge

Omdat 'ie thuis blijft en niet mag doen waarvoor 'ie eigenlijk gemaakt is!

edit: ik begrijp helemaal dat je niet blij met bent krassen, maar het is zoveel leuker om een horloge gewoon te dragen zonder samengeknepen billen. Echt!

7 likes

Ja maar ik ga naar een land waar waarschijnlijk het modale jaarsalaris lager is dan de waarde van mijn Sub. Het voelt niet fijn om daar met zoveel kapitaal rond te lopen. Daarnaast wil ik geen krassen op mijn Sub inderdaad

6 likes

Ah, dat zou ik ook niet prettig vinden idd!

3 likes

Huh, een keer een horloge met een gekleurde wijzerplaat!? Dat is nieuw :stuck_out_tongue:

Top horloge en geen omkijk naar, de blauwe sunburst dial is erg mooi!

1 like

Goede keuze. Ik heb 'm ook.
De stalen band en ratcheting clasp is een beetje blikkerig maar staat het horloge goed en doet ook z’n werk.

1 like

Thank you! Hallelujah en amen.

7 likes

Net zo:

Of is dit iets té voor HF?

30 likes

Goeie keuze! :innocent:

Ik vind dat je je budget op moet rekken.
Ik vind dat je voor onderstaande moet gaan.
Ik vind dat dit bij jou past en ik weet dat je ervan gaat genieten en dat je hem gaat houden als echte beater.
Jou kom maar op met die krasjes horloge.
Jep, quartz
 maar bij een beater is daar helemaal NIKS mis mee.

Echt, dit is hem gewoon

Hij zal je verbazen en verliefd maken.

Tadaaaaa

Dus, idd over budget, klopt een quarts en ja GEWELDIG.

Doen.

7 likes
1 like

Hij staat nieuw voor 235€ op Amazon.

Citizen Armbanduhr Set Promaster NY0040-17LEM https://www.amazon.de/dp/B001TV77CI/ref=cm_sw_r_cp_api_i_PjvYDb3HXESY8

Dat is niet dezelfde. Ik heb de De Citizen Promaster NY0040-17LEK Special Edition. De band die bij mij zit is anders en hoogwaardiger en met Rachetet clasp. :wink:

2 likes

:joy:

6 likes

Ah, ik proef een dikke premium!:crazy_face:

Maar goed, houd hem netjes, geniet ervan en wees serieus bij het stellen van je vk prijs straks. Sorry dat ik je beetje plaag


229,99 Euro
 nóg beterder voor de mensen die nu al enthousiast zijn: (Link onder plaatje naar de NL AD in Zwolle)
Schermafdruk van 2019-11-11 13-30-46

3 likes

Als je dan per se Engelse termen wil strooien, doe het dan goed :wink:

Sorry, maar dat is onzin. Die band is exact dezelfde rammelband met de verstelling in de sluiting. Overigens heeft Citizen die verstelling al tientallen jaren.

2 likes

See the difference?

image

Deze band ziet er niet uit:

Nee

4 likes

Op de tweede foto is de eerste schakel breder dan de lugs