RLC's vakantie horloge

Zoek eens een paar andere foto’s van die NY shitter watches en vergelijk de banden. Die breedte bij de endlinks is namelijk niet standaard

2 likes

Ik snap niet wat je bedoelt sorry…

Hey @RLC, heb je wel ook een beetje mijn twijfels bij die speciale band. Kun je een foto vinden van de sluiting van de jouwe? (Waar je het uitschuifmechanisme kan zien). Heb ook zo’n sets gekocht met de rubber en metalen band,zowel de zwarte als de blauwe en je kijkt naar een prijs van ca250-280. Hele leuke uurwerken,heb dan ook de full lume van @Abel ooit overgenomen. Wel korte wijzers, verkijk me soms op het uur bij het wakker worden, instant onterechte paniekaanval ivm overslapen om 4u 's nachts :joy:

Da’s niet de normale oem band

Dit zou die moeten zijn:

Rustaaaaaaaaag het is een vakantie horloge voor mij he :yum:

Ik ben de rust zelve. En ik heb vaak genoeg vakantiehorloges gekocht. Om ze vervolgens nooit te dragen, want tja, op vakantie wil je ook gewoon shinen met je high end pieces en als je buurman op het terras zit met een Rolex om en hij kijkt naar je pols, dan wil je je toch niet shamen voor je shitter? Nee, dan wil je fully convinced je pols net zo draaien dat ie je Sub in full glory kan admiren!

13 likes

Totally not my style. In het dagelijks leven draag ik mijn horloges heel ingetogen. Daarnaast ga ik op vakantie naar een plek waar waarschijnlijk het modale jaarsalaris een fractie is van wat mijn Sub waard is. Ik ga dus liever niet met te veel kapitaal op pad.

:joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy:

7 likes

Haha ik snap je verwarring. Maar zal het even toelichten. Het feit dat ik hier op horlogeforum regelmatig een fotootje post wil niet zeggen dat ik in het dagelijks leven een cafe of restaurant binnen stap en met mijn pols zwaai en roep: Quick Wristwatch Check you dumb c*nts: Rolex Submariner 114060 No Date!!! Most iconic watch in the world since the history of the world, F**K OFF!!! :stuck_out_tongue_winking_eye:

10 likes

Is denk ik de gewone band. Geen verschil

2 likes

Oh ok ik zag in het type nummer wel een verschil:
NY0040-17LEK en de andere was NY0040-17LEM

Zou het niet ook met een fabriek te maken hebben, Korea vs Maleisië,ik zeg maar iets…

1 like

Hoe bevalt het horloge? Die sunburst blauwe plaat lijkt mij echt gaaf!

Submariner fuck off !?!
Submariner. Is het een echte ?

Heel goed, de sunburst en de kleur maakt het een heel mooi horloge. Mooier blauw dan bijv de Oriënt mako. Enkel de wat korte wijzers zijn soms irritant ivm de tijd aflezen. De kroon links is ideaal bij sport,vb fietsen,zit niet in de weg. De kast vind ik mooi afgewerkt,de band is een rammelgeval maar heel comfortabel en past ook bij horloge.

1 like

Haha heerlijk. Dit is precies hoe ik jou voor mij zie. :laughing: Hoewel, je vergeet de Porsche sleutel, zwaaiend om je wijsvinger. :upside_down_face:

9 likes

Klinkt goed. Ik ben benieuwd! Denk dat het een heerlijk vakantie horloge is. :blush::+1:

1 like

Zullen we samen dat eens gaan doen!:upside_down_face:

Welke Porsche? Was het maar zo’n feest :sweat_smile:

2 likes