Road trip : Amsterdam Vintage Watches.

Sporadisch. Ceramische Rolex etc koop ik wel in om vervolgens direct door naar een handelaar te slingeren. Verder maken we wel eens uitzonderingen voor classics als de Tank, Reverso en Speedy :slight_smile:

1 like

Al een handelaar
Anders meld ik.mij wel aan

Als ik dan ook.nog een paar jaar in opleiding kan ?
Want ik heb er de balle verstand van :joy:

2 likes

Haha!

Na gisteren juist niet. Dat valt wel mee dus.

2 likes

Mbt de Comex… zijn veel verschillende series he :slight_smile: Ook een 5514 met service dial gehad, tja die was €45k. Maar er zijn er ook voor 3 ton. For reference, van mijn serie zijn deze momenteel beschikbaar. Verder nog 1 van €120k en €155k.

4 likes

Geen interesse in een daydate meer ?
Iets anders moois gezien ?

@AmsterdamVintageWatches moet ook eens een bezoekje plegen. Even mij vergapen aan jullie horloges die wat betreft mijn portomonee te hoog gegrepen zijn. :laughing:

2 likes

Leuk stukje om te lezen! Het is inderdaad erg leuk om Jasper te horen praten over horloges, het enthousiasme spat er van af!

2 likes

Je vraagt te weinig voor jouw Comex!!!
:joy::stuck_out_tongue_winking_eye:

Het verhaal van Comex is me vaag bekend, maar waarom er zooo veel voor gevraagd wordt is me niet geheel duidelijk. Zeldzaam ja, maar dit gaat wel ver.

Mocht je er ooit een stukje over willen schrijven Jasper @AmsterdamVintageWatches , zoals over de bakelieten bezel, you’re welcome.

2 likes

Goed onderwerp ervoor inderdaad. Echter, in alle eelrijkheid, vind van de Comex serie alleen 1665 en 5514 awesome. De rest laat me redelijk koud :grimacing:

3 likes

Mocht je een keer kunnen uitleggen waarom die zo cool zijn, graag.
Ik vind dit qua prijzen bizar, voor een horloge met een printje op de plaat.

1 like

Misschien ook eens wat over die tritium bolletjes
Ik heb een 1603 gehad waar er 2 van waren verdwenen
Verder heel mooi horloge
Maar ik merk dat er toch nogal wat mensen moeite hebben als er 1 of 2 zijn verdwenen
Al zie je dat niet als je het horloge draagt
Is dit waarde verminderend ?
Opnieuw plaatsen mischien
Of zo laten

2 likes

En die op de Spiegelgracht als goeie 3e .Volgens mij is die achterlijk duur, maar over prijzen valt altijd te praten.
AWCO heeft trouwens niet alleen vintage . Van der Gang, van der Klaauw , Junghans en enige dealer in NL van Squale.
Daar kreeg ik mijn afknapper op die blauwe :persevere: had m bijna online al gekocht.

1 like

Zeker. Doet ie goed :ok_hand:t4:

2 likes

Hotdamn bro! Wel nice die modellen.

2 likes

Daar schijnen de meningen over verdeeld te zijn.

3 likes

Watch This in Dordrecht is ook dealer van Squale :slight_smile:

2 likes

die PloProf zie ik niet op de site van AWV terug, staat die te koop?

1 like

Niet alles staat op de website volgens mij :wink:

2 likes

gemiste kans :smirk:

1 like