Road trip : Amsterdam Vintage Watches.

Dit zijn de leukste topics: mooie plaatjes, leuk verhaal en voelbaar enthousiasme van alle kanten, top!

1 like

Denk dat sommige stukken de website ook niet behalen. Dan zijn ze al via via of via social media verkocht :wink:

1 like

Maar, waar zijn nu de slofjes?
Die o zo delicate mannenslofjes.
Ik denk niet dat je daar koude voetjes op krijgt.
Maar wel een hele leuke bankrekening.
Laat ze maar schuiven bij AVW :stuck_out_tongue_winking_eye:

Groetjes guys! @AmsterdamVintageWatches

Ik ben een fan weet je.

2 likes

ah ok. Wist ik niet. Staat ook niks op de Squale site, vandaar.

1 like

Stuur een berichtje zou ik zeggen :smile:

1 like

Moet je wel meer oppassen. Had daar bijna een niet-originele Omega gekocht.

3 likes

https://www.ad.nl/binnenland/amsterdamse-winkelier-moet-cash-betalingen-boven-1000-euro-melden~ab9c5e7d/

Het is toch al 3 april… € 1000,- in contanten is toch niet echt heel veel geld althans niet schrikbarend…

Een gemiddeld gezin loopt anno 2019 niet meer met 1000 euro chartaal rond. Dus ik vind het niet eens zo raar dat dat als ‘verdacht’ gezien wordt.

Ik kocht twee dagen terug een golf wearable, rekende dat ding contant af (175 euro). De winkeleigenaar vroeg me of ik niet liever wilde pinnen, want zijn bank had net de kosten voor contante stortingen verhoogd. Kortom, winkeliers zitten ook steeds minder op cash te wachten behalve de kapper en belwinkels natuurlijk. Jaja, ik weet het: vooroordelen… :wink:

4 likes

Het is misschien vervelend voor Jasper @AmsterdamVintageWatches ?

Ik was min of meer hetzelfde aan het typen. Ik kan me niet zo snel een situatie inbeelden dat ik met € 1.000,- contant op zak loop. Ik vind de maatregel ook niet zo raar eigenlijk.

1 like

Bij Jasper kun je ook gewoon pinnen hoor… :sunglasses:

3 likes

Voor het horloge dat ik daar gepast heb, moet ik wel het limiet eerst aanpassen :joy:

1 like

Moet ook zeggen dat het inruilbeleid ook wel heel verleidelijk is. Zonder afschrijving op de koopprijs kun je hem omwisselen naar een duurder horloge! Ik snap dat er een flinke premium is, maar voor de zekerheid en service…

1 like

:rofl: :joy: …heb jij niet zo’n zwart kaartje? :wink:

Een horloge van > €1000 kopen van een forumlid en daarbij cash betalen bijvoorbeeld?

Tikkie… :wink:

Nou, da’s ook lekker zeg :smirk:

1 like

Haha, koffie op mijn scherm! :joy: :joy: :joy:

2 likes

Zolang het niet in 020 is… :joy: