Roamer only

Misschien bij de nieuwe, moderne Roamers?
Valais – Roamer of Switzerland
Zoiets als dit? Best aardig ding, zeker voor die prijs. Maar heeft dan toch niet die vintage uitstraling.
image

TECHNICAL
CASE COLOR silver
GLASS Scratch-resistant sapphire
MATERIAL Stainless Steel
SIZE 39 mm
WATER RESISTANCE Waterproof to 50 metres / 05 ATM
INDEX Applied
MOVEMENT Quartz Wrist-Watch - Analog - Battery
TYPE Swiss Made Ronda-515-A2C3
STRAP BUCKLE Square Clasp
COLOR black
MATERIAL Leather
FIND A RETAILER

1 like

thanks, best knap. mist inderdaad net die vintage look .

Mooi! Ook in blauw of met gouden bezel. Houd je een hoop geld over en ik vind ‘m persoonlijk subtieler :wink:

1 like

ik had hier mijn bejaarde roamertje nog niet gepost.

4 likes

5 likes

Gisteren deze prachtige -al zeg ik t zelf- Stingray Chrono “reverse panda” aan mijn collectie mogen toevoegen. Kwam ‘m tegen op Ebay en was direct om. NOS conditie en nog voorzien van de originele Roamer gesp. Is uiteindelijk een ruildeal geworden voor een Seiko Bullhead 6138-0040, ook in mint-conditie. Blij mee!!!

7 likes

Wat een knaller :star_struck::star_struck::star_struck::star_struck::star_struck: Gefeliciteerd!!!

1 like

Fijne horloges.

Uit de oude doos (één van de horloges waarvan ik spijt heb dat ik ze verkocht heb).

5 likes

Snap ik. Wel erg mooi exemplaar.

1 like

Deze gisteren overgenomen. Helaas kan ik geen grote zware horloges meer dragen, maar dit lukt nog wel.

5 likes

PS. Even nog een vraagje voor de kenners van Roamer. Middenin/op het glaasje van mijn “nieuwe” Stingray zie ik iets. Het voelt niet als een beschadiging, zit aan binnenkant en oogt mooi rond…zou logo oid kunnen zijn? Omega doet dat met zijn glaasjes…Roamer ook?!?

1 like

Scherper krijg ik m niet beeld

1 like

Heeft de mijne ook! Ja dat is origineel Roamer

3 likes

Thx

Ik heb er een paar.

1 like

Mijn nieuwe aanwinst. Net gekocht via veiling en moet nu wachten op verzending uit Portugal. Volgens verkoper is hij van 1970-1979, maar verder niets bekend over kaliber etc. De nummers achterop de kast kom ik ook niet veel verder mee. Het zijn andere nummers dan in de meeste lijstjes staan. Iemand een idee hoe hier verder mee te zoeken? Update volgt als ik ‘m binnen heb.

2 likes

Ik stel de vraag ook nog even bij de Vintage rubriek. Sorry als je ‘m twee keer ziet.:thinking:

Er gebeurt maar weinig op dit topic hoor. Roamer toch niet zo populair?
Ik kreeg net mijn Anfibia Matic binnen. Ziet er prachtig uit en zit geweldig. Ik hou we van dit wat kleinere formaat.
Denk wel dat er een bruin bandje op moet. En ik vind dat je de automaat behoorlijk hoort. Is dat normaal?

4 likes

Daar lijkt het op. Wel jammer. Met name op het gebied van doorontwikkeling uurwerken schijnen ze veel betekend te hebben.

3 likes