Roamer only

Eens, hoewel ze nog steeds mooie horloges maken. Maar voor die overgang in andere handen hebben ze geweldige uurwerken gemaakt die zeker de belangstelling nog steeds waard zijn :grinning:

1 like

Was het maar zo simpel.

1 like

Mijn twee Roamers:

4 likes

De eerste drie cijfers geven het uurwerknummer aan. In dit geval MST479.

3 likes

Dankjewel! Fijne info.

2 likes

1 like

@Emile58

5 likes

Mooi geworden :+1:

1 like

Bedankt! Had het horloge al even niet meer uit de doos gehaald, maar met deze om de pols te hebben, kreeg ik toch kriebels. Bedankt hiervoor :smiley:

1 like

Mooi ook dat merkje in het glas hè? Echt een mooi merk.

Ja inderdaad! Zeer subtiel, maar geeft op een of andere manier toch een beetje een extra touch aan het horloge! Momenteel mijn enige Roamer, maar moest ik ergens eentje tegenkomen voor een goede prijs, hap ik zeker toe.

1 like

Bijzonder merk dat Roamer. Moet ik ook maar eens in duiken, want tegen beter weten in vandaag een incomplete vintage handwinder gekocht - met grote kans dat het nooit wat wordt :disappointed_relieved:. (Al jaren een lege, soortgelijk ontworpen, chronografen kast liggen…).

Gelukkig is het zoeken veel leuker dan het vinden, toch???:nerd_face:

3 likes

Roamer Sport! Teruggevonden in de horlogedoos …

4 likes

Ik kwam deze gister tegen, ik vond het wel wat een c Shape kast, alleen wat zou je hier voor moeten betalen?

Zou leuke aanvulling zijn op de vintage collectie denk ik.

1 like

€ 75,-?

1 like

Ja precies, ik dacht ook zoiets, maar bedacht ook misschien heb ik het mis, ze vroegen 150 euro :grimacing:

1 like

Deze heb ik via dit forum gekocht voor 200. Met een verse service. Kroon, clasp en caseback gesigneerd. In zeer mooie staat. Nuff said :zipper_mouth_face::grin:

9 likes

Ja dan laat ik hem gewoon liggen, heb er wel een eterna-matic gekocht, vandaar ook dat ik twijfelde aan deze omdat ik al geld had uit gegeven :grin:

Ach ik kan altijd nog bedenken of ik een bod doe later als hij er lang ligt.

1 like

Vraagje aan jullie Roamer kenners.

Klopt het dat niet op alle Roamer modellen (ook vintage) het opschrift “Swiss made” staat vermeld op de dail?

Ik ben ook aan het zoeken naar een fraai exemplaar en dat leek mij op te vallen.

Grt,