Roamer Rockshell Mark 111 ?

Ik heb een cadeaubon gekregen van 500 euro. Deze juwelier heeft echter maar 3 zwitserse merken. Roamer, Swiss military Hanowa en Alfex. Ik kan niet zeggen dat dit mijn favorieten merken zijn maar ja ik moet wat. Mijn voorkeur ligt bij duikhorloges en de Roamer Rockshell Mark 3 leek me wel wat. Wat is jullie mening ?

1 like

Ziet er leuk uit.
Mooie kleur blauw, maar ben zelf ook fan van Swiss military Hanowa.
Dus dat zou voor mijn ook een optie zijn.

1 like

Doet me denken aan de Certina ds action diver

1 like

Best mooi, aparte kleur blauw. Wat voor uurwerkje zit er in?

1 like

Wat fijn dat bij ons we een traditie hebben van ‘rode envelopjes’ geven.
Met inhoud uiteraard…

Kun je zelf wat moois uitkiezen. Of koop desnoods samen met iemand wat uit. Ik weet dat je een gegeven paard niet in de bek moet kijken, maar kan me je dompertje wel voorstellen. 500 vind ik niet niks…

Heb helaas geen ervaring voor je met de genoemde merken. Waarschijnlijk dus dankzij die rode envelopjes :yum:

2 likes

Gegeven die kleine keuze aan Zwitserse merken bij de juwelier, zou ik me afvragen wat ze voor niet-Zwitserse keus hebben :wink:
Ook buiten Zwitserland verstaan ze al een paar honderd jaar de kunst van het horloge maken.

P.S. Voor wat betreft de Roamer, prima. Maar het logo lijkt wat goedkoop (sorry), of ziet het er in het echt beter uit dan op de foto?

2 likes

Misschien kan de juwelier ook nog andere merken leveren ?

1 like

Een ETA 2824

Ja vragen kan natuurlijk geen kwaad.

1 like

Heb hem nog niet in het echt gezien maar dat zit mijn twijfel eigenlijk ook wel

Misschien aan juwelier vragen of je kadobon kan cashen (eventueel met een korting.) :wink:

2 likes

Ik heb nog eens rondgekeken naar betere foto’s van de Roamer, maar ben niet overtuigd.

Op een Duits forum vond ik deze thread:

• Die Zeiger finde ich nicht so doll …

• Die Zeiger gefallen mir noch am besten an dieser Uhr…

Sarcasm rules :flushed:

1 like

Guys, bedankt voor de info en t gaat m inderdaad niet worden.

Ik zelf heb een Rockshell chrono quartz en nog een dress watch van Roamer. Geweldige horloges degelijk en onder gewaardeerd. Heb deze foto net gezien op Insta.

In het echt beter.