Die kunstgras uitvoering? Zonde. Die is gaaf.
Klopt maar ja 2 zoons die je niet precies hetzelfde wil geven maar wel hetzelfde idee. En de een wordt aanzienlijk groter dan de ander dus past een 6-digit beter bij de een dan de ander
Ja
![]()
Wat een prachtstuk, hier word ik warm van. Let op het lachende mannetje (dat is toch wat ik er spontaan in zag) thv waar normaal de “12” staat. Deze is tijdloos, karaktervol en totaal iets anders als al je andere.
Moest ik eentje kunnen aanschaffen, t zou deze eigenwijze Ming zijn
En verders, gewoon doen waar je zin in hebt, jij draagt ze dus jij moet ze leuk vinden! Je hebt een hele leuke collectie!
Waarom? Ik heb hem ook de deur uit gezwierd.
Het enige waar ik @theinvisibleman op terug zou kunnen fluiten is dat hij zegt dat six digit Rolex wat is. Bij Four digits waren het tovenaars, maar daarna zijn ze zich toch wat gaan herhalen. Maar dan lomp.
Hee, wat geinig. Je flikkert alles met persoonlijkheid er uit. Maar ik fluit niks terug hoor. You do you, girl!
Ik zou de GSen houden. En wat is er met die The Citizen gebeurt die je onderweg hebt/had?
Die is nog
Wat ik hier mis, is een beetje exotische… Breguet of zo
Of alles eruit, nieuwe vrouw erin
![]()
Wat een onzin. Degene die hij wil houden die hebben juist persoonlijkheid. Onmiskenbaar Rolex. Dat je dat saai vind is wat anders.
Een saaie kleurloze persoonlijkheid is een persoonlijkheid. Daar heb je een punt.
Naar gekeken maar of het is heel klassiek (niet mijn smaak) of heeel druk of subdials zijn raar aangesneden.
Die ook nog eens prima bij het alias past ![]()
Beter dat dan veel te groot voor de pols.
Trouwens, de wijzerplaat van de Patrimony is stuk. Zit een ster in. Daar moet Carglass naar kijken.
Maar ik zou het dan verder terug brengen naar:
- één Explorer of Sub. You must choose.
- een Patrimony is prima
- een Santos is prima
- een Reverso zou iedereen moeten hebben
Dan heb je een mooie diverse Four piece zonder oeverloos overlappende spullen.
Top rijtje hoor.
Ik zou die 116520 inruilen voor een moderne versie of voor een 16520.
De incoming 222 is natuurlijk de bom. ![]()
Dan vergeet je alle opofferingen ![]()
Ik zou de 222 dan weer verpatsen en daar voor in de plaats zo een nieuwe geïntegreerde JLC scoren.
Wat vind de huidige eigenaar ervan dat je zijn horloge wil laten roasten al voordat hij naar de “andere zijde” overgegaan is?
Afgezien daarvan, er zitten mooie hele horloges tussen.