Rob van Herpt (monsterwatches) TOP

Niet zozeer bekend als horlogemaker, echter wel een bekend modder; Rob van Herpt.

Vorige week kwam ik er via het forum achter dat de capacitor van mijn Seiko Sportura stuk was. Ik moest meteen aan Rob denken en enkele mailtjes later zat ik in de auto om het horloge weg te brengen. We hebben een heel leuk gesprek gehad over van alles en nog wat. Ook kwamen er natuurlijk de nodige klokjes “uit de kast”. Geweldig hoe gepassioneerd hij met zijn passie bezig is. Ook zijn de tarieven voor de werkzaamheden en aangeboden horloges zeer redelijk.

Gisteren ontving ik een mailtje dat het horloge weer klaar was, kan niet wachten om hem weer op te halen.

En dan kun je natuurlijk maar één klok omdoen:

Nu we toch met onderhoud bezig zijn; Volgende week gaat de Bullhead naar Hub Hanneman, word vervolgd…

1 like

Beste service ooit bij Rob! Al mijn vintage Seiko’s krijgen nieuw leven als ik langs ben geweest (tu)

Recentelijk een Citizen Nighthawk bij Rob online besteld. Na wat heen en weer gemail heb ik uiteindelijk de knop doorgehakt en hem bij hem besteld.

Prima service, na de betaling had ik het horloge 2 dagen later al in huis.

Past mooi in mijn collectie :smiley:

Ook hier een tevreden klant van Rob :~

Nog een positieve ervaring hier.

Monstermod late maken, met blauwe sumo plaat en wijzers (en oranje seconde wijzer). Vakwerk.

Daarnaast ook vlotte levering van MM300 band.

Top!

Bij Rob mn eerste automaatje gekocht. Na wat heen en weer gemaild te hebben over welke ik zou willen hebben heeft Rob het gewenste horloge voor me in Japan besteld. Ik was in staat langs te gaan bij hem thuis om hem op te halen. Onwijs vriendelijke man en onwijs goeie service. Dit is inmiddels drie jaar gelden dus als je meeleest Rob, sorry voor de vertraging maar wilde je een positive feedback niet onthouden.

1 like

Over Rob kan ik alleen maar een loftrompet afsteken.
Inmiddels 4 horloges verder en de laatste werd een monster die prachtig is gemod door Rob.
Prijzen zijn prima en de service idem dito!!!

Super, de persoonlijke benadering, snelheid van verzenden, prijs. En vooral zelf ook een liefhebber.

Afgelopen weekend mijn SKX007 ontvangen van Rob. Via Facebook uiteindelijk snel contact gevonden, en 2 dagen na betaling het klokje binnen!

Ik ben nu al allemaal smoesjes aan het verzinnen om nog even geen monster bij Rob te kopen…

Erg tevreden klant!

Ik kan mij alleen maar scharen achter de positieve berichtgevingen van al m’n voorgangers.

Mooie SKX bij Rob gekocht.
Na dat ik eruit was “hoe en wat” , was het ook met zo’n 36 uur geregeld.

TopRob.

Elf.

ook ik ben zeer tevreden over Rob.

Ik had mijn Seiko kinetic naar Rob gestuurd zie mijn vorige topic.
Er was water ingekomen en Rob zou even kijken of er nog wat gered kon worden.
Nu om een lang verhaal kort te maken, dus niet.
Er waren geen vervangende onderdelen meer te krijgen zoals de wijzerplaat, wijzer en een nieuw M43 movement.
Maar wat blijkt nu Rob was aan het inventariseren en had nog zo’n horloge in de oude voorraad liggen.
Stuurde mij direct een mailtje of ik belangstelling had nu die had ik.
Ik natuurlijk stik gelukkig dat ik weer zo’n horloge had die ik vroeger als cadeau had gehad van m,n ouders, voor mij is het een aandenken.
Ik was weer zo enthousiast geworden dat ik direct ook maar mijn andere oude kinetic’s nieuw leven heb ingeblazen met een nieuwe upgrade.
Had nog diverse 3M22 en 5m42 movement’s liggen in een dames/heren uitvoering en die maar gelijk voorzien van een nieuwe capacitor die ik ooit is had besteld in Frankrijk via Ebay.
Nu lopen ze weer prima.
Heb bij Rob maar direct meerdere capacitors besteld voor mijn andere kinetic,s.
Het is wel een gepriegel met die hele kleine schroefjes,vooral de dames uitvoering.

nog ff wat foto’s
M,n oude 4M43

M’n nieuwe 4M43 van Rob

Ben helemaal in de mood met de service van Rob.

Nog ff 2 foto’s van de Seiko,s die ik zelf heb voorzien van nieuwe capacitors

Misschien staat niet alles in de goede topic, maar ala.