Ik heb sinds een week een 64 mm breitling superocean herritage.
Ik was er al jaren mee bezig en nu toch gekocht.
Wat ik echter vreemd vind is dat bij de rubber band bij de sluiting waar je hem instelt op lengte door een metalen klip in te drukken waar push op staat. De letters push vol met roest zitten.
Ik zwem er wel mee.
Zonder Foto’s nemen we deze topics niet in behandeling 
Neem aan dat het 46mm is, en niet 64mm?
Hey Guy!
64 mm is een wandklok, best bruut! maar graag plaatjes, dan kunnen we mee praten!
Met wandklokken kun je beter niet zwemmen. 
Foto laat nogal wat te wensen over.
Kun je een foto van het horloge plaatsen ?
Roest laat niet veel goeds vermoeden…
Is het wel een echte? Zo mooi ziet het er op de foto niet uit. En een Breitling rubberen band roesten?
Het zou kunnen dat in elk geval de rubber band niet echt is.
heb je al geprobeerd die “roest” met een saté prikker te verwijderen,
misschien is het wel polskoek of ingedroogde chocolademelk 
Als het roest is direct terug naar je dealer. Kan toch niet waar zijn dat een horloge van 4k ergens gaat roesten. Alleen voor de band met deployment betaal je al enkele honderden euro’s. Dus als het echt roest is lost een AD het wel op (niet de roest, maar de oorzaak), is het polskoek (brrrr) dan ff schoonmaken 
Ff laten weken met een sopje van afwasmiddel,oud tandenborsteltje en klaar.
Gaat het niet weg dan heb je een probleem.
En het is wel degelijk een echte. Compleet met
garantiebewijs aankopen etc
Heb je al een poging gedaan het te verwijderen met een satéprikker?
Nee. Ik heb het schoongemaakt
Er zat echt een dikke laag roes in die ingefreeste letters.
Dat is wel een beetje typisch. Ik zou denken dat het all stainless zou moeten zijn, ik was even aan het kijken naar andere foto’s van deze band combinatie maar ik zie zo vlug geen foto’s van de binnenkant van de sluiting. Misschien dat je er even mee bij een officiëel Breitling service center binnen kunt lopen.
Ik weet niet of je in de gelegenheid bent om terug te gaan, maar ik zou dit niet accepteren voor een horloge van dit kaliber.
Helemaal mee eens. Ik zou niet eens proberen het zelf op te lossen maar direct contact opnemen met de verkoper, zodat hij/zij kan zien wat het probleem is. Haal je het nu weg en komt het over een paar weken/maanden weer terug ben je toch weer een poos verder en wordt het gesprek met de verkoper alleen maar moeilijker …
Heb je 'm nieuw gekocht of tweedehands? Was het al aanwezig toen je 'm kocht of binnen een week ontstaan na dat je 'm hebt gebruikt?
Zomaar wat vraagjes die het nog wat kunnen verduidelijken, hoewel roest absoluut not done is natuurlijk.