Fijne avond allemaal.
En aan de TS, succes met de beslissing !
Fijne avond allemaal.
En aan de TS, succes met de beslissing !
Ik zal verder zoeken allen, dank.
Kijk:
Papieren erbij. Voor de liefhebber.
"
The watch comes with our own authenticity certificate, our box and our invoice
"
Oh en hier nog even op inhaken aangezien we natuurlijk ervaring hebben met fotografie.
Foto’s vanuit verschillende hoeken geven altijd een heel ander beeld. De poten van deze Datejust lijken prima dik te zijn, hoe de facet is kun je het best zien op een foto in natuurlijk licht. Ik zou vragen om wat simpele smartphone foto’s of een video.
Deze lichtboxen (gebruiken wij ook) zijn goed voor foto’s van krassen etc. maar maken de diepte van het horloge en dus ook de hoeken kapot.
Succes TS, de 16233 is altijd een goed keuze. Daar kun je lang mee vooruit, een echte klassieker!
Dank voor de toelichting. Gevaarlijk inderdaad vanaf de foto. Als het niet om een zeer speciaal exemplaar gaat, dan zou de hoofdreden dan ook vooral zijn dat ik hem toch even persoonlijk zou willen zien voor aankoop, en dat is in dit geval een beetje lastig.
No Problem.
Deze professionele handelaar heeft een winkel in Bucaresti.
Gewoon een leuk tripje maken naar zijn winkel en aldaar alle Rolexen bekijken.
Zo eng is het niet, vaak ben je te bang. Je kan via C24 ook een filmpje vragen.
Lekkere config in ieder geval!
Met opgerekte prijs voor deze full set …
Die clasp🫢
Het staat je natuurlijk vrij om verder te zoeken, maar naast vooroordelen over Roemenië en het ontbreken van papieren heb ik nog geen argument gehoord om het niet te doen. Ik zou me dus niet direct laten ontmoedigen.
Houd er wel rekening mee dat het horloge mogelijk geen service heeft gehad. Dat doet niet elke dealer. Die kosten kunnen er dus (in de nabije toekomst) bij komen nog.
Dan is het aan jou of het dan een goede deal is of dat je er liever een in Nederland ophaalt voor een paar honderd meer.
Retourtje Boekarest, duurste rechtstreeks vlucht, 2,5 uur kost maximaal 200. Dan kun je ter plekke in zijn winkel de Rolex bekijken. En kopen. Dan bespaar je de 99 euro verzendkosten . Knoop er nog een leuk weekendje aan met goedkoop eten en drinken en overnachten en je hebt een Top weekend met een Top Rolex horloge.
Dat noemen we een Top deal!
Een eigen certificaat en een eigen doosje René, dat zegt natuurlijk niet zo veel over de herkomst etc.
Heel veel dingen kan je zeggen in 1 zin over heel veel landen! Een beetje kort door de bocht…
Hier in het blauw:
Nice, maar boven budget voor wat ik voor dat model wil geven.
Dure grap
Heb je niet gehoord dat de Rolex prijzen per 1-1-2023 weer omhoog zijn gegaan?
Ligt het niet aan de foto’s? De foto’s van de sluitingen komen meestal ruk uit bij Langedyk.
Nee ik bedoel Bobbysfinewatches.
Kijk maar eens op instagram naar zijn account. Vaak mooi spul.