🔒 rolex 16570 - nep

Inderdaad en dus ook breking vh licht.

zou niet veel moeten uitmaken, maar daar zijn ongetwijfeld verschillende meningen over; De volgorde van de uur/24uur wijzer die in andere volgorde gemonteerd zijn kan volgens mij nooit aan de hoek van de foto liggen :slight_smile:

6 likes

Nee maar dat bedoelde ik ook niet.

1 like

image

Dat snap ik :slight_smile:

Een water gevulde 16570? :thinking:

air-avatar-the-last-airbender-cartoons-earth-Favim.com-3333711

4 likes

Betreft de dichtheid vh glas, maar wilde je een makkelijk vb laten zien :slight_smile:

Alle dank voor het meedenken en kijken :ok_hand:
Blijkt toch voor een ieder niet zo duidelijk te zijn? Is toch leuk om dit in de groep te hebben gegooid. Ga dinsdag de kast openen en dat zal waarschijnlijk lachen worden. Ik zal het delen!
Groet Hans

5 likes

Hier had ik ook zitten kijken maar werd niet wijzer helaas.

Als je goed kijkt zie je dat het niet één recht geheel is van de bol van de kroon naar beneden er zit een soort van inkeping.

De wijzervolgorde heeft de vraag volgens mij al beantwoord

4 likes

Precies, deze is nep. Ook het serienummer heeft dat al bevestigd.

Uit nieuwsgierigheid kun je hem natuurlijk altijd openmaken, maar het lijkt me niet dat je daar iets origineels aantreft.

2 likes

Exact had het TS wel van harte gegund. Je weet maar nooit en het is al vaker voorgekomen

1 like

Ik vind dit soort topics altijd erg leerzaam. Interessant om te zien waar iedereen op let. Dank allen een @Dora houd ons op de hoogte :slight_smile:

3 likes

Dat gelaserde kroontje hoort niet op een vijf digit model. Verder is de volgorde van de wijzers volgens mij niet correct: de urenwijzer hoort onderaan te zitten en niet zoals hier de GMT wijzer.

T links. Geen Sigma.

Ja eh … dat wist ik zelf ook… goedemorgen!

Links én rechts ook nog een T😁

Soit. Ik had het over die 6265…

1 like

Wat ook niet hoort is die hoekige aanhechting van de lugs aan de achterzijde

Het hoort zo

3 likes

Dit is ook een duidelijk kenmerk van een fake.

De streepjes in de ‘E’ zijn allemaal even lang, bij een echte exemplaar is het middelste streepje altijd korter.

3 likes