Zeker wel, maar ligt aan het jaartal. In 2004 had de Explorer volgens mij al een LEC.
Dat is fout.
Na 2004 hadden bijna alle Rolex horloges een laser etched crown.
Mijn vorige 16710 had er een en mijn huidige 16610 ook.
Maar zoals je kan ziet zit er een flink verschil in de LEC van een origineel en van een replica.
Horloge is nep. De graveer techniek in de kast wijkt af en gebruikt Rolex niet.
Moet er zo uit zien.
Ik moet niet te lang naar die Explorer kijken want man man man blijft mooi horloge!
Heb er zelf recent eentje gekocht! Nogsteeds zeer blij mee
Snap ik heb er lang naar gekeken ben uiteindelijk wel voor een GS springdrive gmt gegaan.
Dat is ook een zeer mooie!
Zou dat niet door een onervaren horlogemaker na een service gedaan kunnen zijn? Of passen ze er maar op een manier op?
Dat is onmogelijk, de wijzers hebben allemaal een andere as dikte
Bovendien lijkt mij het sterk dat iemand een rolex naar een onervaren horlogemaker stuurt
En als je als horlogemaker al geen wijzers correct kan terugplaatsen, ben je dan wel horlogemaker?
Dat zou je dus verbazen.
Oke duidelijk dat kan dus niet.
De verdere beweegredenen van vorige eigenaars ga ik niet over speculeren.
Ik ben benieuwd naar het openmaken … vwb de Lec ben ik bang dat het een namaak is … (hij staat naar mijn idee net iets te prominent op de foto)
hiervan swingen de prijzen onderhand ook de pan uit. Ook de small blocks zijn aan een opmars bezig!
Dat stond al lang geleden te gebeuren, het is een soort ‘waardig’ substituut voor de Daytona. Voor de mensen die die prijzen even wat te gek vinden.
Nep.
conclusie. nep
Vreemde configuratie small block. Geen Rolex caseback en crown? Lijkt alsof die chrono wijzer van een nieuwer type 792x0 komt…
Het is geen small block maar een Tudor prince chrono ref. 79620 uit mn hoofd.
79280 , maar ook die noemen ze nog wel eens small block.
euh over welke heb je het nu? Jij kan aan die foto zien dat de mijne geen rolex caseback heeft?