🔒 rolex 16570 - nep

79280 bedoel je?

Of 79260, maar dat is met de zwarte lunette.

De 79260 indd.

1 like

Over jouw Tudor inderdaad.
Als hij een Rolex case had zou het een oysterdate moeten zijn. Prince date is later gekomen.
Ik denk dat je chrono wijzer er later opgezet is, die zou ik even laten vervangen naar een originele.

Overigens:
79260 is met tachy bezel
79270 is met 24u bezel
79280 is met de stalen bezel

1 like

Het lijkt me sterk dat de chronowijzer later vervangen zou zijn geweest maar alles kan natuurlijk. De Juiste Ref id trouwens 79280P. Ene op het foldertje dat erbij zat over de 79280 staat die trouwens met dezelfde secondewijzer

Zo te zien heb je inderdaad een seconde wijzer van een tiger chrono, zoals je boekje laat zien :wink:
Ohja je hebt gelijk, 79280P van polished lugs :ok_hand: mooi ding!

Beste leden,
vandaag is de Rolex geopend en hij is 100% echt NEP :rofl:
Wel van een betere kwaliteit volgen mijn vriend de horlogemaker.
Hierbij wat plaatjes er van.
Groet, Hans

7 likes

2 likes

Top…en nu doorzetten :point_down:t2:

Counterfeit-Rolex-destruction

14 likes

Snelle en vooral goedkope manier om echtheid te testen

Neem je ‘Rolex’ mee naar een oud ijzerhandel en vraag of ze even een XRF scan willen doen. Heeft mij nog nooit iets gekost - behalve een leuke babbel over horloges dan.

Als de analyzer aangeeft dat er koper in het staal van de kast zit dan heb je een echte Rolex te pakken. In 316L staal zit namelijk geen koper, in 904L staal, wat Rolex sinds de jaren 80 gebruikt zit een paar procent koper. Meer info verschil 316L en 904L staal

1 like

Dat is wat jij ervan maakt, dat het hem nog nooit wat gekost heet kan ook betekenen dat hij het nog nooit gedaan heeft.

2 likes

Daar zou ik graag een voorbeeld van zien. Heb je een merk & type voor me?

1 like

Goede fakes gebruiken gewoon 904L, heeft totaal geen zin.

2 likes

Waarom zo negatief? Waarom deze azijnpisserige reactie. Vind je dat leuk?

Als ik twijfel dan vraag ik altijd na. Details, waar, foto enz enz. Geloof niet dat dit forum er beter van wordt als dit soort reacties op serieuze suggesties worden gedaan.

Ik nam het voor je op he, ik weet niet of je het door had.

4 likes

That’s a no :sweat_smile:

3 likes

Denk je niet dat als je op een fake verkoper site komt dat die misschien niet helemaal de waarheid vertellen over de gebruikte materialen? 904L is een stuk bewerkelijker dan 316L - machinematig bedoel ik dan.

Maar als jij een vernietigde fake hebt dan wil ik die wel even testen hoor. Heb maar een heel klein stukje van de kast nodig.

1 like

Sorry, ik antwoorde op de verkeerde post.

Thanx!

1 like

Maakt niet uit, kan de beste overkomen.

Als je je toon wat matigt zal ik dat doen.

Ps. Ik heet geen Sjaak

1 like

Dit klopt, er zijn inderdaad 904L rolex replicas met een echt werkende 3135

Het verschil met het originele 3135 uurwerk zit hem in de automaat winding daar zit een 2e rode wiel in ook is de afwerking bacher maar word steeds beter…

Ook is de balans afregeling niet zoals het hoort maar het uurwerk is helemaal nagemaakt

Ik keur het zeker af maar ik vind het knap dat ze het zo kunnen maken echter kunnen ze de moeite beter steken in het maken van een eigen merk :smiley:

3 likes