Rolex 16710 insert gewisseld

In ruil voor een fotoserie van een super horlogecollectie heb ik een prachtige faded insert voor mijn GMT 16710 gekregen van een forumlid. Vanmiddag de stoute schoenen aangetrokken en met het topic van XXoF in het achterhoofd, de bezel eraf gehaald, ‘Coke’ insert eruit en faded ‘Pepsi’ er weer in geklikt.
Ik vind het prachtig.


19 likes

Ik zag hem al langskomen op je foto, erg mooi. Nu nog je wijzerplaat een halfjaar in het donker zodat je tritium mooi geel wordt.

1 like

Dat is een onmogelijk opgave, om die GMT een half jaar weg te leggen :slight_smile: Gelukkig is het Tritium van de wijzerplaat juist erg mooi verkleurd, al kun je dat op deze foto’s niet goed zien.

Heel gaaf :smile:
Hou hier wel van!

1 like

Brrr, snel de originele insert er weer indoen hoor! Mooi met de nieuwe, maar fantastisch met de originele insert!

1 like

Haha, smaken verschillen gelukkig, maar het mooie is dat het allemaal kan. Ben gek op vintage dus dit kan me wel bekoren :smile:

3 likes

Doe maar weer die Coke bezel. Alhoewel … dit helpt wel om beter afscheid te nemen :slight_smile:

2 likes

Hahaha😂

Ouwe kluskoning

1 like

Mooi man!!

1 like

Ik … uhm… .vond de originele toch mooier hoor :x

2 likes

Erg mooie upgrade!

1 like

Ik vind hem echt schitterend zo. Oud en wijs.

1 like

Beiden errug mooi… Je hebt eraan geroken, doe nou die oude maar weer terug!! :slight_smile:

1 like

Mooi hoor, stone washed zeg maar.

(Maar vertel eens wat meer over tritium lang in het donker leggen?)

Mooi staat m goed

1 like

:+1:

Zeer smakelijk resultaat!

Groeten,

Noel.

1 like

Vind Coke zowiezo lekkerder dan Pepsi, en faded begrijp ik niet helemaal… Gelukkig hebben we je profielfoto nog :sunglasses:

1 like

Past er goed bij, komt hij niet zo hard over.
Houden zo.

1 like

Ging het wisselen makkelijk?