Ik krijg een rolex date just aangeboden.
Maar twijfel of deze echt autentiek is.
Aan gezien ik geen Kenner ben graag jullie als jullie lijn!
IMG-20210830-WA0030|375x500Ik krijg een rolex date just aangeboden.
Maar twijfel of deze echt autentiek is.
Aan gezien ik geen Kenner ben graag jullie als jullie lijn!
IMG-20210830-WA0030|375x500Geen idee of je er zonder kleerscheuren vanaf komt als je deze koopt. Eerst wat meer foto’s opvragen.
Maar ja,zoals altijd geldt “koop de verkoper”…
Ziet er prima uit toch? Ik zie er weinig neps in en heb dezelfde.
Zou de verkoper het horloge kunnen betalen denk je?
Wat kost die? 10,5?
Ik zie er weinig verkeerd aan, afgezien van de viezigheid.
Meer foto’s zouden helpen
Gevaarlijke vraag, je kan nooit in iemand zijn portemonnee kijken.
Waar is de linkerpoot van de kroon gebleven? Bij twijfel overigens, nooit doen.
Het kroontje tussen swiss en made is toch heel recent? De rechter boven ‘lug’ lijkt me al gepolijst op deze foto, die ik overigens niet bijzonder duidelijk vind om zo’n beslissing op te nemen. De rand lijkt me niet meer helemaal scherp.
Zo te zien is t in het verleden al een keer mis gegaan
Liefst scherpe dit keer.
En als je ze weer vanuit een auto krijgt weet je genoeg.
Andere vraag… waarom twijfel??
Misschien zie ik vele dingen een iets te positief, maar waarom ervan uitgaan dat het horloge nep is?
Ontbreken de papieren? Heb je een andere reden om the twijfelen??
Waar krijg je zoiets eigenlijk aangeboden? Ik kan me er zo weinig bij voorstellen.
Al is de situatie dat je een DJ aangeboden krijgt waarover je zou moeten twijfelen wel apart, better be safe than sorry.
Staat dat kroontje op de wijzerplaat scheef? Of lijkt dat maar zo
Niet doen, als je ziet hoe tegenwoordig neppers gemaakt worden met zelfs 1 op 1 Rolex uurwerken, 904L staal etc. Als je dit horloge wilt kopen alleen bij een AD. Dan heb je 100% garantie op een echte Rolex, je krijgt er champagne bij en je hebt een lekker fris horloge als eerst eigenaar!
Hoezo? Als een vriend mij zijn DJ zou aanbieden, is dat geen reden om te twijfelen!
Mocht het een vreemde zijn, dan is het wat anders! Maar het gaat mij erom, als het “pakket compleet” is, waarom twijfelen???
De prijs is ook nog een indicatie, niet altijd, maar toch, als de prijs goed is of misschien te goed dan zou ik ook gaan twijfelen! Maar om meteen van huis uit zo negatief te denken…
Met de zeer goede namaakhorloges die in omloop zijn denk ik dat het onmogelijk is om vanaf deze foto de authenticiteit aan te tonen
Daarom vroeg ik ook of er papieren bij zitten…
Bij welke AD kan je deze direct kopen zonder te wachten? dan koop ik er gelijk 10.
Lekkere vriend als je zo twijfelt of ie je een neppert probeert aan te smeren…