De meeste Rolexbezitters hebben een andere kledingkeuze denk ik zo.
Mwoahhh ⦠ik zou het zonder enige zorg ook wel bij de welbekende grijze dealers aandurven hoor (betaal je wel een paar euro extra
)
Hoe weet jij of je vriend ook niet veel vertrouwend was bij de aankoop van het horloge
Jij noemt dit negatief. Mag ik jou dan heel naief noemen
Ik denk dat je Rolex verwart met JLC
Ik bedoel, dan weet ik of het een nepperd is of niet!
Dat noemen ze in hokjes plaatsenā¦
Bovendien, er zijn spijkerbroeken die nieuw met gaten en scheuren reteduur zijn, en supertrendy.
Noem het wat je wilt⦠maar we krijgen maar halve informatie, en aan hand daarvan moeten WIJ bepalen of het horloge echt is en of hij het zou moeten kopen of niet!
Papieren?!?!?
Alsof papieren niet vervalst worden?
Laten we beginnen bij de prijsā¦
Is die onder list?
NEP
Runnnnnnnnn!!!
Natuurlijk⦠alles wordt vervalst⦠maar als je slim bent, ga je een paar van die fake websites af, en kijk je wat voor serienummers er worden gebruikt! Want vaak nemen ze voor een heleboel modellen hetzelfde nummerā¦
Als je slim bent geef je wat meer geld uit, wacht je wat langer, en je hebt een mooi horloge waar je nooit aan twijfelt.
Ik noem dat een kloppend vooroordeel.
Moet je eens door de plaatjes in Rolex only bladeren⦠Denk dat sommigen bij de Zeeman shoppen om een Rolex te bekostigen
Het gaat toch om de linker Rolex op de foto, toch?
Daar kun je ook prima broeken zonder gaten kopen.
Weet dat het 2021 is en je geen vooroordeel meer mag uitspreken, maar ik vind het gewoon lastig te geloven dat je alles financieel zo goed voor elkaar hebt dat je een horloge van 10k kan bekostigen maar tegelijkertijd erbij loopt als een puber.
Toch zullen ze er zeker zijn. En dat mag. Draag zelf soms ook broeken met gaten (zonder Rolex).
Als je een horloge zodanig goed kan namaken dat het onderscheid moeilijk te maken is dan lijkt het mij dat papieren en doosje het minst lastige is om te faken.
Hoe krijg je het weer zo snel voor elkaar. Prachtig!
Ik vind dat hele relaas een groot vooroordeel en mischien zels wel een beetje een uiting van jaloezie.
Moet je dan in driedelig pak rondlopen als je een Rolex draagt?