Rolex aangeboden, nep??

Dat zegt genoeg, lekker verder kijken

🙋

Een gouden Rolex staat toch het gaafste op een trainingspak…

22 likes

Je moet als je een Rolex wil dragen,wel Rolexwaardig zijn natuurlijk en dat uit zich in een kledingstijl waarvan de mensen op afstand weten dat je een Rolexbezitter bent (al heb je op dat moment geen R om)
Je weet toch hoe het werkt tegenwoordig?
:crazy_face:

Als ik binnenkort mijn gesuikerde Day Date binnen heb ook maar een trainingspak aanschaffen.

2 likes

Aan o.a. de kledingstijl valt vaak af te leiden of een horloge wel of niet echt is. Net zoals leeftijd, auto en huis. Ieder mens is anders en dus zijn er altijd uitzonderingen.

Blijkbaar is de woke-trein door het forum geraasd waardoor ik de wind van voren krijg, maar als ik een 20-jarige in een Seat Ibiza uit 2005 zie met een Rolex van 10k weet ik voldoende.

Zit zelf ook in deze leeftijdscategorie dus zie elke week voldoende voorbeelden.

13 likes

Bij mij denken ze allemaal dat het een nepper is… een vw golf uit 2004 en klompen aan in mijn vrije tijd. :joy:

11 likes

Een pitbullsmoking zoals wij hier zeggen, ik zou er geen probleem mee hebben om dat te combineren met een gouden Rolex.

7 likes

Inderdaad. Maar een Rolex mag ook wel eens incognito worden gedragen :rofl:

1 like

:joy::joy::joy::joy::joy:

Ik ben het met je eens!
Het is lastig… draag je eindelijk een outfit waarbij ze het geloven, mag het niet van je baas. Dat is ook lastig. :joy:

3 likes

Een student die soms buiten komt. En om zich heen kijkt. Anders dan sommige HF-leden die al 1,5 jaar thuiswerken en vergeten zijn hoe de stad eruit ziet.

4 likes

Die jongetjes op hun scooters en met hun hoodies bij mij in de buurt dragen echt wel echte Rolexen hoor….

6 likes

Ik zit ook in die leeftijdscategorie, heb toevallig ook een Rolex van 10k plus, wat weet je dan over mij ?

2 likes

Jaa net als die stone island jassen/truien?

2 likes

Want buiten de stad is er niks? Laat me raden, je woont in de stad Amsterdam? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik werk inderdaad al 1,5 jaar thuis en hier in de straat is er welgeteld 1 iemand met een Rolex ( YM ) en die loopt werkelijk altijd in een trainingspak.

O ja, ik ben het niet. :face_with_symbols_over_mouth:

1 like

Nee?

Ook niet?

Al helemaal niet?

Zo dan!?

2 likes

Of zo.

5 likes

Erg leuk dat je wat plaatjes van buitenlandse influencers hebt opgezocht om jouw standpunt kracht bij te zetten. Indrukwekkend.

Allebei echt? :laughing:

Ging om de kleding,niet om wie het is.

Deze meneer heeft niet eens een fatsoenlijk scheerapparaat…

4 likes