Rolex aangeboden, nep??

Jij kan toch gewoon door gaan met harken. :joy:

Viel mee. Het paste mijn inziens prima bij de discussie. Maar toen ik het terug zag dacht ik ‘meh, voegt niks toe, laat de anderen zich maar druk maken over kleding etc’

Wel lekker truitje hè :partying_face:

:kissing_heart:

3 likes

Yes foei, polarisatie…:wink::blush::hugs:

Iedereen die ik persoonlijk ken met een Rolex heeft hem verdiend door gewoon hard werken met de handjes, ook al vinden veel mensen dat een eng idee tegenwoordig, dat is toch echt wel een grote doelgroep die arbeiders…

3 likes

Champagne ??

Een koude douche bedoel je :joy:

En wat weet jij dan precies, dat hij meer van horloges houdt dan van auto’s?

22 likes

Dat er iets mis ging met online zijn vakantie boeken :desert_island:

2 likes

Ik zou juist argwaan krijgen bij degene met een driedelig pak.

2 likes

Een beetje hypotheekadviseur loopt binnenkort met een APRO…

Een beetje Rolex bezitter heeft geen hypotheekadviseur nodig

3 likes

Een beetje hypotheekadviseur levert je minimaal een nieuwe Rolex op over de looptijd.

2 likes

Jammer dat er hier zo weinig aandacht is voor de adidas-badslipper.

20 likes

Met witte sportsokken wat het wel het ultieme outfit geweest…

1 like

:stuck_out_tongue_winking_eye:

6 likes

Of dat hij slimmer met zijn geld omgaat. Dure nieuwe auto’s schrijven alleen maar af. Ik doe het hier in de stad nog op mijn fietsje zo lang het gaat (24 jaar oud). En ja, ook op mijn krakfiets met mijn joggingpak aan is mijn Rolex echt. Je kan niet zo kort door de bocht zijn. Zoals @TheWornWatch zegt, je kan niemand in de portemonnee kijken. Zeer vermogende mensen kunnen ook niks om horloges geven hoor, als we het eens van de andere kant belijken. :wink:

Dat is natuurlijk gewoon een klassieker. Misschien nog bekender dan de Rolex Submariner :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Ik snap je grapje niet. :joy:

2 likes

Dit slaat ook compleet nergens op, en heeft ook niks te maken met ‘woke’ of niet :joy:
Ikzelf heb dan een Rolex, en ik heb geen eens een auto maar reis lekker met het OV naar werk/school. En als ik een auto ga halen en niet meer met die van pa en moe weg ga, zorg ik ervoor dat die auto maximaal 3K is.

Als er iets zonde geld is, is op jonge leeftijd je geld verkwisten aan een auto of kleding.
MAAR WAAROM DAN EEN ROLEX?! omdat dat een echte hobby is, en naast een hobby ook een hele fijne investering blijkt.

2 likes

Behalve als dĂĄt dan weer je hobby is :wink:

Ik heb in mijn studenten tijd al mijn geld liquid gemaakt…geen beste investering maar wel erg gezellig :innocent:

5 likes

Klopt, dat kan ook weer :joy:
Moet wel te kennen geven dat dat over het algemeen geen dingen zijn die waardevast zijn, ook al is ook dat mogelijk in kleding.

Auto’s onder de 10K zijn niet vaak waardevast, tenzij je er leuk aan kan sleutelen.

1 like

afbeelding

afbeelding

Maak er waardevast van en ik ben het volledig met je eens :grin:

1 like

Ik probeer er een gezonde combinatie van te maken, auto’s en kleren trekken mij dan (gelukkig) niet zo, maar de kroeg dan weer een stuk meer. En dit bericht typ ik vanaf mijn bedje in Curaçao in de hoop hier een visum voor Amerika (stage/werken daar) te krijgen, dat kost ook een boel centjes maar vind ik dan ook weer de moeite waard.

Ieder zn ding, gelukkig

3 likes