Rolex aangeboden, nep??

Waardevast is een betere term, maar na een jaartje dragen, kon ik 'm in dezelfde staat (als ik wilde) al inleveren voor 300 eu extra dan ik 'm voor haalde.
Stiekem vind ik dit ook wel fijn om te denken dat het naast hobbyen een investering is :cowboy_hat_face:

1 like

Laat dit in groen staan, over echtheid gaat het al lang niet meer.:slightly_smiling_face:

En pakken zijn zo 20ste eeuw.

3 likes

Is ook erg belangrijk inderdaad. Niet elke € hoeft een verspilling te zijn en niet elke € een investering en/of waardevast.

Succes in ieder geval met je Visum voor Amerika. Cliché als het is, maar zo’n ervaring opdoen vergeet je je leven niet en is daarmee onbetaalbaar!

1 like

Appreciate it! Hekel aan clichés, maar het klopt wat je zegt!

2 likes

hahaha bij jou achterom in het steegje…he psssttt, wil jij misschien een kroontje kopen :rofl:

Same here, maar hij paste wel mooi in deze situatie

1 like

Heb ik het hele topic doorgelezen, weet ik nog niet of deze echt of nep is! :joy:

4 likes

Inderdaad even on-topic, vanaf die ene foto is het heel lastig oordelen, eigenlijk gewoon niet mogelijk te oordelen. Volgens mij is er ook nog nergens een prijs genoemd. Die vriend kan waarschijnlijk herleiden hoe hij het horloge heeft verkregen, check dat ook. Als ergens in dat padje een AD zit, of een andere welbekende dealer, dan mag je er vanuit gaan dat het klopt.

Echter checken bij een AD is veruit het veiligt.

1 like

Wat een knipperlicht-topic is dit :joy: eerst staat het bij ‘vragen over echtheid’, dan bij ‘Rolex’, terug bij ‘echtheid’, weer bij ‘rolex’, ben je aan het lezen, veranderd het weer naar ‘echtheid’, zie ik het daarstraks térug in ‘rolex’ en nu weer bij ‘echtheid’ :joy::joy::joy:

2 likes

@Jur @Jurgen , zeggen jullie maar waar-ie moet staan. Het is al met al gewoon een Rolex-topic, inclusief de oplopende “dynamiek”. :sweat_smile:

Deze keer heb ik er helemaal niet aangezeten - nog. :wink:

1 like

Het kan zomaar dat ze er een slotje op zetten. :innocent:

1 like

Off topic; voornamelijk goedkope kleren, dreadlocks, afgeragde suzuki swift en toch een echte Rolex. Geef niets om auto’s, kleding en de kapper. Wel om horloges. Zou liever 40k aan een horloge uitgeven dan aan een auto…
tja. Misschien gestoord, boeit me niet.
Sommige opmerkingen hier zijn nogal kort door de bocht.

On topic;
Kun je met de verkopende partij geen check afspreken? Taxeren bij een erkende horlogemaker, zoals tempus, René meertens etc. Voorbeeld; echt, deal is rond en taxatiekosten voor jou. Nep? Tja… prullenbak?

Als de verkoper dit niet wilt, weet je genoeg imo.

4 likes

Tokkie goes tokkie

4 likes

Arbeiders ?? Hoe denigrerend kun je zijn…:confounded::confounded:

Dit is pas eng:
Psycholoog Thijs Launsbach heeft wat onderzoek gedaan en dit was maart jl. de uitkomst: “in Nederland is 38 procent van de banen een bullshitbaan. Dat zeg ík niet, dat is het aantal mensen dat zélf in onderzoek aangeeft dat zijn of haar baan zinloos is.” Hij voegt er nog aan toe dat het heel vaak kantoorbanen betreft… Bron: AD

5 likes

Doet niets af aan de uitkomst van het onderzoek…

2 likes

Maar dan ligt het aan psycholoog Thijs Launsbach en niet aan het AD.

6 likes

Heeft toch niets met AD te maken? Die doen verslag van het onderzoek. Of doet het AD nu ook opeens psychologie onderzoeken?

2 likes

De kwaliteit van het onderzoek wordt niet beïnvloed doordat het AD ernaar verwijst…

Edit:
@Nash was me net voor. En @TheWornWatch ook… jullie zijn me te snel :nerd_face:

2 likes

Is dit een 36? Of een 41?

2 likes