Rolex aangeboden, nep??

Arbeider zijn staat laag op je ladder des aanziens?

Integendeel, bij mij staan ze juist erg hoog op de ladder des aanziens. De term is alleen niet echt gelukkig gekozen vind ik
Ik heb meer respect voor iemand die met zijn handen fantastische dingen kan maken dan voor de gemiddelde, in de meeste gevallen, nutteloze en volstrekt overbodige manager (lees zichzelf overschattende brulboei).

3 likes

24 likes

:laughing::rofl:

1 like

Huh? Ok dan

Zou mooi zijn als Thijs Launsbach hier mee leest. Heeft hij en een avatar en lacht ie zich waarschijnlijk dood om de ongefundeerde opmerkingen dat zijn onderzoek naar bullshit banen bullshit is. Mooi man

3 likes

Kleedhokjes?

:slight_smile:

Ik loop gewoon rond in een joggingpak met een Rolex om hoor. Kleding zegt niks. En een duur horloge trouwens ook niet. Ben nog steeds een arme sloeber.

Edit : ik rij ook in een ford ka van 5 rooie, waarom? Geen idee, had eerst een dure auto, vond ik niet echt meerwaarde hebben, ik doe alles op de fiets. En ja, die kost meer dan m’n auto, Riese MĂŒller, gewoon te googelen mocht je in de markt zijn voor mooie en kwalitatief hoogstaande fietsen.

3 likes

Laat me weten welke het wordt. Ik zoek ook nog een nieuwe. Voorkeur gaat uit naar Adidas classic omdat die lekkerder zitten onder mijn bontmantel.

1 like

Het enige pak bij u is een pakje sigaretten? :innocent:

1 like

En ik in kostuum met een AVI-8 :grinning:

Rolex,kweenie,ik vind een Submariner als enige Rolex een geslaagd model.
Bij ons over de grens zit een AD die er gewoon mee adverteert.
Ik wilde er wel een bestellen maar dat kon niet,ik moest eerst langskomen voor een kennismakingsgesprek en dan mocht ik misschien op een wachtlijst :joy:
Ik mailde terug dat ik daar geen tijd voor heb maar wel een screenshot van de bankrekening wilde sturen als het daarom ging.
Weet niet of ik er nu opsta ,niets meer van gehoord :man_shrugging:

4 likes

Nou, ik ben ontzettend benieuwd. Misschien kan je die hier ook posten.

Gelijk oversteken :grin:

On topic graag. Het banksaldo van iemand met een Avi-8 kunnen we allemaal wel raden. Dit topic verdient een uitsluitsel.

1 like

3 likes

Waarschijnlijk hoog, gezien die niet al z’n centen heeft gespendeerd, correctie, zich heb laten naaien door een grijze dealer, voor een Rolex

1 like

De AD reageerde niet dus zal wel niet genoeg zijn geweest :joy:

2 likes

Ik zit te denken aan een Sergio Tacchini.

Italiaanse charme past wel bij zo een foute day date.

Waar is TS eigenlijk gebleven :thinking:

Ik waarschuw maar even: daarmee begeef je je tussen Omegamensen.

3 likes

Foetsie, foto was van zichzelf.

1 like