Op basis van je foto ga ik ervan uit dat het een replica zal blijken te zijn.
Mvg
Marc
Op basis van je foto ga ik ervan uit dat het een replica zal blijken te zijn.
Mvg
Marc
Een Longines als erfstuk van je opa en een rolex gekregen van je vader… Klinkt alsof er behoorlijk wat leuke horloges in jouw familie rondzwerven… Maar waarom verkoop je als horlogeliefhebber deze familiestukken? Ik ben ook een liefhebber van Breitling, maar toch zou ik een leuke Rolex (mits het een echte is uiteraard) er best bij willen hebben hoor!
Vergroting is volgens mij normaal. Maak maar eens een foto vanaf verschillende zoom lengtes van het vergrootglas (zeker die met een plexi glas.)
Kan op de foto niet zien of het een neppert is, alleen dat het vergroten van de datum afhankelijk is vanaf waar je de foto neemt, en ook de camera heeft er mee te maken (volgens mij is dit met een webcam gemaakt. (misschien kan ik morgen wat op de foto laten zien hoe mijn datejust de loep vergroot).
Ik moet wat hebben met een horloge. De Speedmaster was mijn favoriet, maar droeg niet lekker aangezien ik een nogal grote knobbel op mijn pols heb en hij daar steeds tegenaan zat. De Longines had ik niks mee. De Rolex is nu onderweg. Het zou mij heel erg verbazen als dit een duplicaat zou zijn, daar mijn vader eigenlijk ook een horloge liefhebber is en ik hem nog nooit replicás heb zien dragen.
Zodra hij binnen is zal foto’s maken. Ik kan echter nergens deze kleuren combi vinden op Inet.
Net bij mijn horlogier geweest en het het is een echte rolex. hij is eind jaren80 gemaakt. Band is op maar gemaakt en de schakels gaan het kluisje in, er zit minder “goud” kleur op dan ik dacht en hij is in betere conditie dan ik dacht.
Vraag is weer wat is hij ongeveer waard?
4000 euro
Met deze informatie kun je nu zelf ook zoeken op merk, model, leeftijd en aanwezigheid van al dan niet doos en papieren chrono24.com
4000 euro
In geen 4000 jaar. Aanzienlijk minder, als je er al een koper voor vindt.
Ik vind hem wel mooi. Subtiele rolex, met mooie vergeelde markers.
4000 is inderdaad gortig, een korte rondrit op Chrono24 levert bedragen van rond de 1000-1500 euro op.
1500 zou een nette prijs zijn … Al koop ik daar geen speedmaster voor terug
Ga niet voor de hoofdprijs. Hier is echt niet veel vraag naar.
nee hoef ik ook niet, maar dat heb ik hier nooit voor mijn horloge’s gevraagd.
nee hoef ik ook niet, maar dat heb ik hier nooit
voor mijn horloge’s gevraagd.
Ik bedoel “hier” in het algemeen. Dit is niet zo eenvoudig te verkopen, waar dan ook.
4000 euro
Gedeeld door drie, maal vier, plus 667, en dan min 4500.
4000 euro
Waar haal je deze “wijsheid” eigenlijk vsndaan?
Vraag is weer wat is hij ongeveer waard?
Echt een leuk ding. Ik denk dat de waarde tussen de 750 en 1000 euro zit, zeker als het horloge ook nog een servicebeurtje nodig heeft.
rockstar Schreef:
4000 euro
Gedeeld door drie, maal vier, plus 667, en dan min
4500.
De uitkomst delen door twee min 17 cent is mijn bod mits het geen “sloper” is
Ongeveer…
http://www.bobswatches.com/used-rolex/
Ongeveer…
Ok , dus ik zit er niet ver naast toch ?
Mogen immers na een opknapbeurt en misschien één a twee jaar of veeeeel langer winkeldochter geweest te zijn ook nog enkele tientjes winst is het niet verlies8-) overblijven toch :S