Ok , dus ik zit er niet ver naast toch ?
Mogen immers na een opknapbeurt en misschien één a
twee jaar of veeeeel langer winkeldochter geweest
te zijn ook nog enkele tientjes winst is het niet
verlies8-) overblijven toch :S
Jouw schatting klopt Hub. 4000 € is echter onzinnig.
dat is mooi en ben jullie ook dankbaar voor de kennis, maar hij is net getaxeerd op een dikke 1600 euro.
Hij gaat van de week naar Bussum waar ik hem tussen de 1000 en 1300 misschien kan inruilen op een nieuwe omega. Echter bij een god bod gaat hij gewoon weg maar zeker niet voor 750 euro.
Ik heb deze discusie met belangstelling gevolgd, maar het is mij nog niet duidelijk uuit welk jaar deze Rolex komt en hoe groot deze is (zonder kroon mee te rekenen).
Ik heb deze discusie met belangstelling gevolgd,
maar het is mij nog niet duidelijk uuit welk jaar
deze Rolex komt en hoe groot deze is (zonder kroon
mee te rekenen).
Mogelijk heb ik interesse?
Een date is altijd 34mm en volgens mij staat ergens in dit draadje dat ie van eind jaren 80 is (je mag zelf verder zoeken)
Ik heb deze discusie met belangstelling
gevolgd,
maar het is mij nog niet duidelijk uuit welk
jaar
deze Rolex komt en hoe groot deze is (zonder
kroon
mee te rekenen).
Mogelijk heb ik interesse?
Een date is altijd 34mm en volgens mij staat
ergens in dit draadje dat ie van eind jaren 80 is
(je mag zelf verder zoeken)
Eind 80er jaren waren m.i. bij Rolex de Datejust’s (sneltikkers - 28.800 vph) in gebruik, denk dat deze wat langzamer tikt en schat 'm eerder eind 70er jaren.
Het zou kunnen. Hij is gekocht in de " sale" in 84 of 85 dacht mijn vader. Hij is zo vaak verhuist dat de bon en doos zijn kwijt geraakt of weggegooid.
Het zou kunnen. Hij is gekocht in de " sale" in 84
of 85 dacht mijn vader. Hij is zo vaak verhuist
dat de bon en doos zijn kwijt geraakt of
weggegooid.
Je schreef eerder dat doos en papieren erbij waren. Ook schreef je dat het horloge eind jaren '80 gemaakt was. Dit horloge wil je verkopen voor een speedmaster, maar die had je al gehad en verkocht omdat ie niet lekker zat… Ik begin de draad kwijt te raken…
Doos en papieren zijn er niet bij, in het jaar 80 is hij gekocht in las Vegas.ik wist alleen niet dat het in de sale gekocht was. Ik heb een omega 125 gehad en aan iemand hier verkocht, omdat hij te hoog was en tegen de knobbel van mijn pols komt. Ik heb nu een dat/date om en die maat wil ik ook terug kopen.
Misschien kan je op mijn Nick terug zoeken dat ik hier de 125 en een longines ben kwijt geraakt.
Aangezien mijn vader in Brazilië woont tegenwoordig is de communicatie karig en voor hem onbelangrijk, dus ik weet niet veel van het horloge en leer steeds meer.
Doos en papieren zijn er niet bij, in het jaar 80 is hij gekocht in las Vegas.ik wist alleen niet dat het in de sale gekocht was. Ik heb een omega 125 gehad en aan iemand hier verkocht, omdat hij te hoog was en tegen de knobbel van mijn pols komt. Ik heb nu een dat/date om en die maat wil ik ook terug kopen.
Misschien kan je op mijn Nick terug zoeken dat ik hier de 125 en een longines ben kwijt geraakt.
Aangezien mijn vader in Brazilië woont tegenwoordig is de communicatie karig en voor hem onbelangrijk, dus ik weet niet veel van het horloge en leer steeds meer.
Ik zou ook niet weten waar ik gezegd heb dat de papieren en doos er bij zijn. Er zijn meerdere mensen die dit middels de mail dit ook hebben gevraagd,dus de hebben dat ook nergens gelezen.
Ik zou ook niet weten waar ik gezegd heb dat de papieren en doos er bij zijn. Er zijn meerdere mensen die dit middels de mail dit ook hebben gevraagd,dus die hebben dat ook nergens gelezen.
Doos en papieren zijn er niet bij, in het jaar 80
is hij gekocht in las Vegas.ik wist alleen niet
dat het in de sale gekocht was. Ik heb een omega
125 gehad en aan iemand hier verkocht, omdat hij
te hoog was en tegen de knobbel van mijn pols
komt. Ik heb nu een dat/date om en die maat wil ik
ook terug kopen.
Misschien kan je op mijn Nick terug zoeken dat ik
hier de 125 en een longines ben kwijt geraakt.
Aangezien mijn vader in Brazilië woont
tegenwoordig is de communicatie karig en voor hem
onbelangrijk, dus ik weet niet veel van het
horloge en leer steeds meer.
Ik zou ook niet weten waar ik gezegd heb dat de
papieren en doos er bij zijn. Er zijn meerdere
mensen die dit middels de mail dit ook hebben
gevraagd,dus die hebben dat ook nergens gelezen.