Oke , een lekker vrijdagmiddag topic’je om eens na te denken over mooie horloges.
Biertje erbij , het is weekend!
Sorry @HanDavinci , neem gerust een groene thee.
Zoals wel bekend hier gaat de Daydate een keer vertrekken om richting een AP te gaan.
Toch is de Vacheron overseas 37MM met blauwe plaat ook een optie die overwogen wordt.
Wie gooit er een curve ball?
Een onverwachtse wending waar ik nog niet aan gedacht heb?
Vaste eisen zijn wel :
38MM maximaal.
Geen leren band.
Maximaal budget 18 a 19K.
Geen vintage , neo vintage zou kunnen.
Ik snap jou niet… De AP en VC kunnen in mijn ogen niet tippen aan de DD. Het gras bij de buren lijkt altijd groener… je hebt een van de mooiste horloges die er bestaat. Bezint eer gij begint. Succes.
Ik zou mooi voor die VC gaan. De AP is toch wel een beetje een voetballersding aan het worden. En een krassenmagneet. Ik vind hem mooi, maar die zaken zouden mij toch tegenhouden.
Ik zeg het niet vaak maar bezint alvorens u begint @Ronald
Begrijp me niet verkeerd een ap roo is prachtig maar heeft het de présence, comfort , brouwkwaliteit en langdurige aantrekkingskracht van een day date? Voor mij niet. Het is mijn inziens een sieraad en kwetsbaar.
Ik zou kijken of je niet af en toe een ap kan dragen voor een uurtje en dan zien of hij nog steeds aantrekkelijk is voor je. (Wordt wel lastig want wie laat hem een uurtje op een vreemde pols gezien zijn kwetsbaarheid😂)
Alle gekheid op een stokje, lekker zelf beslissen en de reis maken maar de eindbestemming weet ik wel. Je komt weer aan op je beginstation maar een paar k lichter, niets ergs aan.,